Asszisztensi


Lehet akár pénzügyi, vagy marketing terület, az asszisztensi feladatokon keresztül lehetőséged nyílik megismerkedni az adott részleg, osztály munkájával és a saját munkáddal hozzájárulhatsz a közös sikerekhez.
  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    LOGISZTIKAI GYAKORNOK

    Partnerünk részére keresünk logisztikai gyakornokot XI. kerületi munkavégzésre!

    Feladat:

    FELADATOK:

    - Vevői és szállítói rendelések felvétele

    - Szállítmányok ütemezése, megszervezése, figyelemmel kísérése

    - Számlázásban a pénzügyi munkatárs segítése

    - Szállítmányozó partnerekkel on-line internetes kommunikáció

    - Az áruszállítás időzítéséhez szükséges kalkulációk elkészítése, okmányok kiállítása, rendeltetési helyre történő eljuttatása

    - Vámkezelések előkészítése

    - Készletszint heti ellenőrzése, kimutatások készítése

    ELVÁRÁSAINK

    - Logisztikai vagy külkereskedelmi/kereskedelmi végzettség,

    - Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban

    - Microsoft Excel kiváló ismerete

    - Önálló, cselekvőképes és felelős munkavégzés

    - Logikus, problémamegoldó hozzáállás

    - Pontos, precíz munkavégzés

    ELŐNYT JELENT

    - Vállalatirányítási rendszerek ismerete,

    - Vámügyi ismeretek

    MUNKAIDŐ

    • Heti 3*4 óra

    Önéletrajzot a kuzbelt@a4c.hu emailcímre kérek, "logisztikus" tárgymegjelöléssel!

    Órabér: br. 1100.- Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Irodai munka #1439

    Rugalmas irodai adminisztrációs munka

    Követelmények:

    Excel, Word felhasználó szintű használata,

    precíz, megbízható, önálló munkavégzés,

    monotonitás tűrés,

    Feladatok:

    munkavégzéssel kapcsolatos elszámolási adminisztrációk,

    iratrendezés,

    nyilvántartások vezetése stb.

    Munkavégzés helye: IX. kerület Malomudvar Iroda Komplexum

    Munkaidő: kb. heti 15-20 óra.

    Munkanapok : jellemzően hétfő, kedd.

    Bérezés: br. 1000 Ft/órát.

    Várható munkakezdés: november 6. Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Irodai munka

    Adminisztrációs irodai kisegítő munka ügyvédi irodában

    Helyszín: VI. Bajcsy-Zsilinszky út

    Munkaidő: hétfőtől csütörtökig naponta 15:00-18:00 hosszú távon

    Feladat: scennelés, lefűzés, telefonkezelés stb. általános "titkárnői" feladatok

    Nyilván előnyösebb a megrendelőnek, ha egy diák vállalja, de ha ketten beosztjátok egymás között, az is megoldható

    Órabér: br. 928.- Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Szívesen megtalálnád a világító lángelméket? Legyél HR gyakornok!

    Szeretsz emberekkel foglalkozni?

    Szívesen megismernéd a jelnlegi munkaerőpiacot?

    Szívesen dolgoznál nyáron és még utána suli időben is?

    Feladatok:

    - Folyamatban lévő kiválasztási projektek támogatása

    - A napi munkafolyamatokhoz kapcsolódó adminisztráció

    - Önéletrajz-adatbázis kezelése

    - Önéletrajzok előszűrése

    - Interjúk szervezése

    - Jelöltek felkutatása

    Munkavégzés helye: 3. kerület

    Jelentkezés: e-mailben a diakmunka@a4c.hu email címen, önéletrajz elküldésével, a tárgyrovatban HR Trainee megjelöléssel. Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Kezd el a gyakorlatod már nyáron! Sales/marketing asszisztensi munka rugalmas időbeosztással suli mellett is!

    Sales/marketing asszisztensi feladatok ellátása, hétfőtől péntekig rugalmasan, 8-17 óra között, heti 20 órában rugalmasan.

    Munkavégzés helyszíne: Budaörs (BKV-val megközelíthető)

    Létszámigény: 1 fő

    Feladatkörök:

    - Ár-monitor rendszer kezelése

    - Márka weblapok frissitése

    - Főleg online kampányokkal foglalkozó Key account Managerek és kategória menedzserek segítése

    - Sales reprezentatívok segítése adminisztratív jellegű munkákban a kisebb direkt partnerek esetében (például árbeállítás)

    - Egyéb ad hoc jellegű feladatok

    Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Irodai munka

    RECEPCIÓS MUNKA A TE IDŐBEOsZTÁSOD SZERINT, hosszú távon!

    Nemzetközi médiaügynökség

    Recepciós munkatársat adminisztratív feladatkörrel

    A feladat

    - klasszikus recepciós feladatok ellátása: telefonkezelés, levelek, számlák, faxok iktatása, továbbítása

    - vendégek fogadása

    - a pénzügyi osztály munkájának segítése számlák iktatásával, feldolgozásával

    - irodaszer-rendelések összeállítása, egyéb adminisztrációs feladatok ellátása

    Jelentkezésedkor jelöld meg, hogyan érsz rá. heti 2-3 alkalom, napi 4-5 óra is segítség már számukra!

    Órabér: br. 950.-

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    Nemzetközi médiaügynökség gyakornokot keres!

    Ha érdekel az online média, a reklám, vagy a média világa, itt az alkalom, hogy kipróbáld magad ügyfélkapcsolati (account) területen. Munkád során első kézből szerezhetsz tapasztalatokat arról, hogyan jön létre egy kampány – a megbízástól kezdve a tervezésen át az eszközök megvalósításáig. A Facebook-aktivitásoktól a hagyományos kampányokig nálunk mindenféle projektekkel találkozol majd és tapasztalt munkatársaktól, inspiráló környezetben tanulhatsz a szakmáról.

    A feladataid a következők lesznek

    • részvétel media, online- és social kampányok, maintenance feladatok kivitelezésében

    • segítségnyújtás a projektben közreműködő account kollégák számára

    • a projektekhez kapcsolódó adminisztráció elvégzése

    Megvan benned minden, amit keresünk?

    • felsőfokú tanulmányokat folytatsz preferáltan marketing területen és aktív nappali hallgatói jogviszonyod van (diákszövetkezeten keresztül tudunk foglalkoztatni)

    • lehetőség szerint szeptembertől is teljes munkaidőben számíthatunk a munkádra

    • folyékonyan kommunikálsz angolul szóban és írásban

    • karriercélod, hogy ügynökségnél helyezkedj el

    • jó munkabíró képességgel rendelkezel

    • felelősséget vállalsz saját fejlődésedért, törekszel a folyamatos tanulásra

    • lelkes és érdeklődő vagy

    • technológiai affinitással/érdeklődéssel bírsz

    • precíz vagy a munkavégzésben

    Tetszik? Akkor kérek Tőled egy önéletrajzot!

    kuzbelt@a4c.hu

    Órabér: br. 900.-

    Jelentkezés önéletrajzzal a kuzbelt@a4c.hu email címen! Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    ~~~ Könyvelői gyakornoki munka~~~ #1201

    KÖNYVELŐIRODÁBA KERESÜNK NEM DOHÁNYZÓ DIÁKOKAT!

    1) Számla rendszerező: könyvelőirodába számlák rendszerezéséhez, mappákba történő lefűzéséhez keresünk 1 főt. Rugalmas időbeosztás, napi 4-6 óra (nem kell minden nap dolgozni).

    Elvárás: logikus, rendszerekben történő gondolkodás

    2) Gyakornoki munka: könyvelőirodába nyári (és esetleg későbbi) munkára keresünk 1-2 fő adatrögzítőt könyvelői ismeretekkel. Ha szeretnél megtanulni könyvelni az életben, akkor azt itt megteheted. Rugalmas időbeosztás, napi 4-6 óra (nem kell minden nap dolgozni). Elvárás: alap könyvelői ismeretek

    Munkavégzés helye: Blaha környéke

    Órabér: br. 950.-

    Jelentkezni önéletrajzzal a kuzbelt@a4c.hu emailcímen, könyvelés megjelöléssel! Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    ADMINISZTRATÍV MUNKA Törökbálinton és Kecskeméten

    A Brammer Magyarország Kft, egy angliai központú vezető multinacionális vállalat, amely ipari karbantartási és munkavédelmi termékek, valamint szerszámok forgalmazásával foglalkozik, munkatársat keres TÖRÖKBÁLINTI ÉS KECSKEMÉTI központjába PÉNZÜGYI ASSZISZTENS - SZÁMLARÖGZÍTŐ pozícióba.

    Munkavégzés ideje:

    heti 2 nap, (ez lehet heti 4 fél nap is),

    Feladat: bejövő szállítói számlák regisztrációja és jogosságának ellenőrzése a cég rendszerében

    A megrendelő kérése: " Ideális lenne, ha a diák Pénzügyi Számviteli, vagy Közgazdasági tanulmányokat végezne, és hosszabb távon számíthatnánk rá."

    Órabér: br. 830.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    ADMINISZTRATÍV MUNKA Törökbálinton és Kecskeméten

    A Brammer Magyarország Kft, egy angliai központú vezető multinacionális vállalat, amely ipari karbantartási és munkavédelmi termékek, valamint szerszámok forgalmazásával foglalkozik, munkatársat keres TÖRÖKBÁLINTI ÉS KECSKEMÉTI központjába PÉNZÜGYI ASSZISZTENS - SZÁMLARÖGZÍTŐ pozícióba.

    Munkavégzés ideje:

    heti 2 nap, (ez lehet heti 4 fél nap is),

    Feladat: bejövő szállítói számlák regisztrációja és jogosságának ellenőrzése a cég rendszerében

    A megrendelő kérése: " Ideális lenne, ha a diák Pénzügyi Számviteli, vagy Közgazdasági tanulmányokat végezne, és hosszabb távon számíthatnánk rá."

    Órabér: br. 830.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót