Irodai


Ebbe a kategóriába soroljuk az irodai környezetben végzett munkákat, mint pl. adatrögzítés, szkennelés, fénymásolás, adategyeztetés, iratrendezés, számlaegyeztetés, stb. Ezen feladatok ellátásánál fontos a precíz munkavégzés és a legalább alapszintű számítógépes felhasználói tudás (Windows, Microsoft Office programok ismerete)
  • Szívesen megtalálnád a világító lángelméket? Legyél HR gyakornok!

    Szeretsz emberekkel foglalkozni?

    Szívesen megismernéd a jelnlegi munkaerőpiacot?

    Szívesen dolgoznál nyáron és még utána suli időben is?

    Feladatok:

    - Folyamatban lévő kiválasztási projektek támogatása

    - A napi munkafolyamatokhoz kapcsolódó adminisztráció

    - Önéletrajz-adatbázis kezelése

    - Önéletrajzok előszűrése

    - Interjúk szervezése

    - Jelöltek felkutatása

    Munkavégzés helye: 3. kerület

    Jelentkezés: e-mailben a diakmunka@a4c.hu email címen, önéletrajz elküldésével, a tárgyrovatban HR Trainee megjelöléssel. Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    ~~~ Könyvelő asszisztensi munka~~~ #1201

    KÖNYVELŐIRODÁBA KERESÜNK NEM DOHÁNYZÓ DIÁKOKAT!

    Feladat:

    - Számla rendszerezés: könyvelőirodába számlák rendszerezése, mappákba történő lefűzése

    - Adatrögzítés könyvelői ismeretekkel.

    Rugalmas időbeosztás, napi 4-6 óra (nem kell minden nap dolgozni). Elvárás: alap könyvelői ismeretek

    Munkavégzés helye: Oktogon - Nagymező u. sarok

    Órabér: br.1100.-

    Jelentkezni önéletrajzzal a kuzbelt@a4c.hu emailcímen, Könyvelő asszisztens megjelöléssel! Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    FRANCIÁUL beszélő recepciós kerestetik!

    Munkaidő: rugalmas időbeosztással, heti kb. 20-20 óra elfoglaltság.

    A francia nyelvtudás kötelező, mellette jó, ha valamilyen szintű angollal is rendelkezik a jelentkező.

    Létszámigény: 2 fő (gyakorlatilag 3 fő oldja meg a havi beosztást )

    Önéletrajzokat a recrutement@inst-france.hu- ra kérek franciául, "Recepciós" tárgymegjelöléssel

    Órabér: br.1300.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Irodai munka

    Adminisztrációs irodai kisegítő munka ügyvédi irodában

    Helyszín: VI. Bajcsy-Zsilinszky út

    Munkaidő: hétfőtől csütörtökig naponta 15:00-18:00 hosszú távon

    Feladat: scennelés, lefűzés, telefonkezelés stb. általános "titkárnői" feladatok

    Nyilván előnyösebb a megrendelőnek, ha egy diák vállalja, de ha ketten beosztjátok egymás között, az is megoldható

    Órabér: br. 928.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Könyvelő gyakornoki lehetőség

    Feladat: könyvelési feladatok ellátása

    Munkaidő: a feladat hosszú távú

    Heti 3 nap 8 órában, vagy heti 5 nap 6 órában

    Helyszín: XIV. kerület

    Órabér: br. 1100.-

    Feltétel: Fél – 1 éves könyvelői gyakorlat vállalati szférában.

    Jelentkezni önéletrajzzal lehet a horompo@a4c.hu email címen, „ könyvelő gyakornok” tárgymegjelöléssel

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Rugalmas délutános Recepciós-asszisztensi, munka(#1198)

    Ha szeretnél piacképes tapasztalatokat szerezni egy fiatalos, lendületes cégnél továbbá betekintést nyerni a munkaerő-toborzás világába, várjuk jelentkezésed! Az általános recepciós teendőkön túlmenően az alábbi feladatok elvégzésében számítunk rád:

    - Elektronikus álláshirdetések megjelentetése

    - Jelöltek adminisztrálása az adatbázisban

    - Havi értékesítési listák begyűjtése

    - Utazás térítés adminisztrációja

    Amit kínálunk:

    - Színvonalas munkakörnyezet a Szépvölgyi Business Center területén

    - Munkavégzés rendje: Du. 13-18 óra, lehetőség Hétfő-Kedd-Szerda napokon

    Jelentkezés: e-mailben a diakmunka@a4c.hu email címen, önéletrajz elküldésével a tárgyrovatban Asszisztens-Recepciós megjelöléssel Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Informatikai, webes munka

    Szlovák, cseh, szlovén és horvát nyelven anyanyelvi szinten beszélő diákokat keresünk. A munkavégzés rugalmas, bárhonnan végezhető.

    Kezdés: hamarosan

    Bérezés: jelentkezés mellé a Te ajánlatodat is küldd el

    Feladat részletes leírása:

    social média moderációja lenne a feladat. Ezen belül több a céghez köthető márka social média posztjainak moderációját kell végezni, melyhez magabiztos angol és a lent felsorolt nyelvek egyikének magas szintű (lehetőleg anyanyelvi) ismeretére van szükség. Az angol nyelv ismerete a céges kommunikáció miatt fontos, illetve a kommentek elfogadásával kapcsolatos kommunikáció is angol nyelven történik a folyamat során. Ez magában foglalja a kommentek egy részének angol nyelvre történő fordítását. A feladat röviden abból állna, hogy a munkavállalók saját eszközeik segítségével (mobil, pc, tablet, laptop) a kommenteket rendszeres, előre egyeztetett időközönként ellenőrzik, azokat megválaszolják, a kétséges kommenteket pedig angol nyelvre fordítják és elküldik egy előre megadott email címra, a megfelelő formátumban elbírálásra. Az elbírálás után a kommentekre reagálnak a megadott módon.

    Elvárások/feltételek

    · Szlovák, cseh, szlovén és horvát nyelven anyanyelvi szinten beszélő diákokat keresünk

    · Minden nyelvre egy diákot keresünk első körben, ha valaki több nyelven is beszél az magasabb óraszámban tud kezdeni. A diákok száma növekedhet a projektek számának növekedése esetén

    · A munka végezhető meglévő állás mellett is nem kötött bejáráshoz, helyhez vagy időhöz

    · A feladat otthonról szabadon végezhető, kötetlen munkaidőben

    · Eleinte alacsonyabb óraszámmal kellene kezdeni majd ez folyamatosan növekedhet a projektek számának növekedésével

    · Kezdetben havi 20-30 órás munkával kell számolni

    · A moderációhoz használt szoftver mobilról is elérhető lesz

    · A moderáció feltételeiről/módjáról pontos útmutatót és tréninget adunk Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Kezd el a gyakorlatod már nyáron! Sales/marketing asszisztensi munka rugalmas időbeosztással suli mellett is!

    Sales/marketing asszisztensi feladatok ellátása, hétfőtől péntekig rugalmasan, 8-17 óra között, heti 20 órában rugalmasan.

    Munkavégzés helyszíne: Budaörs (BKV-val megközelíthető)

    Létszámigény: 1 fő

    Feladatkörök:

    - Ár-monitor rendszer kezelése

    - Márka weblapok frissitése

    - Főleg online kampányokkal foglalkozó Key account Managerek és kategória menedzserek segítése

    - Sales reprezentatívok segítése adminisztratív jellegű munkákban a kisebb direkt partnerek esetében (például árbeállítás)

    - Egyéb ad hoc jellegű feladatok

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Néhány órás adathalászat különleges nyelveken!

    Országonként néhány órás irodai internetes adathalászat a 14. kerületi irodában!

    Kiemelt bérezés, megegyezés alapján!

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Irodai munka

    RECEPCIÓS MUNKA A TE IDŐBEOsZTÁSOD SZERINT, hosszú távon!

    Nemzetközi médiaügynökség

    Recepciós munkatársat adminisztratív feladatkörrel

    A feladat

    - klasszikus recepciós feladatok ellátása: telefonkezelés, levelek, számlák, faxok iktatása, továbbítása

    - vendégek fogadása

    - a pénzügyi osztály munkájának segítése számlák iktatásával, feldolgozásával

    - irodaszer-rendelések összeállítása, egyéb adminisztrációs feladatok ellátása

    Jelentkezésedkor jelöld meg, hogyan érsz rá. heti 2-3 alkalom, napi 4-5 óra is segítség már számukra!

    Órabér: br. 950.-

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót