Irodai


Ebbe a kategóriába soroljuk az irodai környezetben végzett munkákat, mint pl. adatrögzítés, szkennelés, fénymásolás, adategyeztetés, iratrendezés, számlaegyeztetés, stb. Ezen feladatok ellátásánál fontos a precíz munkavégzés és a legalább alapszintű számítógépes felhasználói tudás (Windows, Microsoft Office programok ismerete)
  • Szívesen belelátnál a kiválasztási folyamatokba vagy keresed a megfelelő szakmai gyakorlati helyet? Jelentkezz HR gyakornoknak!

    Amit kínálunk:

    - Részvétel változatos toborzási projektekben (műszaki-mérnöki, supply-chain-logisztikai pozíciók)

    - A napi munkafolyamatokhoz kapcsolódó adminisztráció

    - Önéletrajz-adatbázis kezelése

    - Önéletrajzok előszűrése, interjúk szervezése

    - Jelöltek felkutatása, kapcsolattartás

    Hosszútávú munkalehetőség! Már a gyakornoki idő alatt bónusz lehetősége!

    Bérezés: br. 1350 Ft/óra

    Akár kötelező szakmai gyakorlatnak is beszámíttathatod!

    Helyszín: Bp., XIII. kerület Dévai u. /home office

    Kezdés: kiválasztás után akár azonnal

    Jelentkezz még ma fényképes önéletrajzoddal a berecz@student.hu e-mail címen HR gyakornok jeligével!

    Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Szeretsz telefonálni? Ezt a munkát Neked találták ki!

    Feladat: Lead generáló kampányban érdeklődést felkelteni (Nem sales!) az adott projekttel kapcsolatban.

    Munkaidő: H-P: 8:30-16:30 között, napi 6 vagy 8 óra vállalásával

    Bérezés: az első 100 óra br. 1460 ft, 100 óra felett br 1720 ft/óra + visszamenőleg az első 100 óra különbözetét is kifizetjük ( a 100 órának nem havonta kell meglenni)

    Helyszín: A korlátozások alatt még biztosan home officeban lesz a munkavégzés, ha irodába kell menni, az a III.kerület, Lajos utcában van

    Kezdés: azonnal

    Jelentkezz még ma! Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Recepciós munka a Francia Intézetben

    A Magyarországi Francia Intézet recepciós munkatársat keres a látogatók és érdeklődők fogadására július 5-től.

    A RECEPCIÓS MUNKAKÖRI LEÍRÁSA, FŐBB FELADATAI :

    - Az intézet szolgáltatásairól való személyes vagy telefonos tájékoztatás, és tanácsadás a nyilvánosság számára.

    - Látogatók fogadása és elirányítása.

    - Telefonhívások kezelése és továbbítása a címzettekhez

    - Tájékoztatás; valamint a tanfolyamok, vizsgák, a médiatár és a kulturális események népszerűsítése

    - Az egészségügyi és biztonsági előírások betartásának ellenőrzése

    - Adminisztratív feladatokban való részvétel: IF Pass kártyák kiadása / felmérések, elemzések / statisztikák nyomon követése

    EGYÉB INFORMÁCIÓK :

    A recepciós munkakör a Francia Intézet igazgatójának megbízásából közvetlenül a Főtitkársághoz tartozik.

    A Francia Intézet nyitvatartási ideje hétfőtől péntekig 8h – 21h ; szombaton 8h – 17h (július és augusztus kivételével). A nyitvatartási idő az Intézet által szervezett tanfolyamokhoz és

    kulturális eseményekhez igazodva változhat.

    A recepciós csapat számára minden hónapban ideiglenes munkarendi beosztást készítünk.

    A pályázóknak érvényes magyarországi hallgatói jogviszonnyal vagy önálló vállalkozói jogviszonnyal kell rendelkezniük.

    A pályázók 2021. július 02-án éjfélig küldhetik el pályázatukat és önéletrajzukat (francia ÉS magyar nyelven) a következő e-mail címre: diakmunka@student.hu a tárgy: « Jelentkezés recepciós állásra - 2021 » megjelöléssel.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------

    L’Institut français en Hongrie est a la recherche d’un(e) réceptionniste pour assurer l’accueil et etre le premier contact du public.

    LES MISSIONS PRINCIPALES DE CE POSTE SONT :

    • Accueillir, renseigner et informer le public sur les services de l’Institut en face a face ou au téléphone

    • Orienter les visiteurs

    • Gérer les appels téléphoniques et les transférer aux destinataires

    • Informer et promouvoir les cours, les examens, la Médiatheque et les manifestations culturelles

    • Contrôle du respect des regles de sécurité sanitaire

    • Participation a des tâches administratives : éditions des cartes IF Pass / Suivi d’enquetes clients/statistiques

    POSITIONNEMENT :

    Sous la tutelle du directeur de l’Institut français, le/la réceptionniste dépend du Secrétariat Général.

    Les horaires d’ouverture de l’IF sont de 8h a 21h tous les jours sauf le samedi de 8h a 17h.

    Les horaires peuvent varier pour s’adapter aux sessions de cours et aux évenements culturels organisés par l’Institut

    Un planning prévisionnel de travail est établi chaque mois pour l’équipe de l’accueil. Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Segítsd külföldi diáktársaidat és keress egy kis zsebpénzt

    Ha szívesen segítesz másoknak, és szeretnéd használni az angol nyelvtudásodat, jelentkezz demonstrátori munkakörünkbe.

    Angolul beszélő, talpraesett diákok jelentkezését várjuk.

    Feladatok:

    Nemzetközi hallgatók tájékoztatása

    Iratok ellenőrzése, rögzítése

    Beiratkozással kapcsolatos további adminisztráció

    Munkaidő:

    február 21. 8:00-13:00

    Bérezés: br. 1300 Ft/óra Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    Asszisztensi munka ügyvédi irodában

    Tapasztalatszerzés, gyakornoki munka jogi pályára készülőknek!

    Feladat: fénymásolás, iktatás, telefonkezelés, általános asszisztensi feladatok

    Helyszín: Budapest, VI. kerület, Bajcsy-Zsilinszky út

    Munkaidő: hétfőtől péntekig, 14:00-19:00-ig

    Minimum 3 hónapra keresünk munkavállalót. A munkaidőben minimális rugalmassággal lehet számolni.

    Bérezés: br. 1150 Ft/óra

    Jelentkezni privát üzenetben vagy a diakmunka@student.hu emailcímen önéletrajzzal! (Tárgy: Ügyvédi iroda) Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Iratrendezés, archiválás #1241

    Egyszerű irodai diákmunka!

    Mikor: Szerdánként 9:00-17:30-ig, 1 hónapon keresztül

    Létszám: 2-4 fő, jelentkezz baráttal, barátnővel, csoporttárssal!

    Bérezés: br. 1080 Ft/óra, heti 1 nap munkával 1 hónap alatt br. 36 720 Ft!

    Feladat: archiválás, iratjegyzékeken található címkéket kell az elektronikus mappákkal összevetni Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Könyvelő gyakornoki lehetőség

    Feladatok:

    - Könyvelési osztályon, cégek integrációjában való segédkezés.

    - Főként adminisztratív feladatok első körben, később egyre több szakmai, gazdasági feladat.

    Elvárások:

    - Középfokú angol nyelvtudás

    - Jó excel tudás

    - Aktív/passzív felsőfokú pénzügy-számvitel tanulmányok

    - Heti 20 óra vállalása irodai munkaidőben

    Helyszín: Budapest, Kerepesi út, Pillangó u. közelében (a dolgozókat hetente tesztelik)

    Bér: br. 1600 ft/óra

    Kezdés: kiválasztás után akár azonnal is

    Jelentkezz még ma fényképes önéletrajzoddal a berecz@student.hu e-mail címen! Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Adminisztrátor #1538

    Ha szeretnéd a nyári munkádat irodai környezetben tölteni, válogass alábbi lehetőségeink közül:

    1. Adminisztrátor könyvelési osztályon

    Feladat: díjak tovább számlázása, back office feladatok

    Óraszám: heti minimum 20 óra, rugalmasan

    Bérezés: br. 1100 Ft/óra

    2. Adminisztrátor tranzakciós osztályon

    Feladat: archiválás, egyszerű irodai feladatok

    Óraszám: heti minimum 25 óra

    Bérezés: br. 1100 Ft/óra

    3. Back office feladatok különöbző részlegeken

    Feladatok: HR osztályon, recepciós és fejlesztési osztályon besegíteni (minden nap máshol)

    Tértivevény érkeztetése, iratdarálás, CV kommentek begépelése, egyéb back office feladatok

    Óraszám: heti minimum 20 óra

    Bérezés: br. 1100 Ft/óra

    Munkavégzés mind a három pozíció esetében: Budapest, Kerepesi út, jól megközelíthető helyen

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • 0_Irodai munka pénzügyi területen #1241

    FELADAT: archiválás, rendszerezes majd rögzítés excelben

    MIKOR: heti 3-5 nap, napi minimum 4 órában. Kezdés: május 2.

    HOL: Kerepesi út, 14. kerület. Jól megközelíthető!

    BÉREZÉS: br. 1080 Ft/óra

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • 0_Irodai kisegítés, borítékolás #1241

    IRODAI KISEGÍTŐ MUNKA EGÉSZ NYÁRON!

    Nincs még meg a nyári munkád? Szeretnél rugalmasan dolgozni, irodai környezetben? Ha a válaszod mind a két kérdésre IGEN, Téged keresünk!

    Egy fix csapatot szeretnénk összeállítani, akik heti 40 óra munkavégzést le tudnak fedni hétfőtől péntekig. A beosztást magatok között alakítjátok! Amennyiben ezt egyedül is tudod biztosítani, az is megfelelő!

    FELADAT: számlák iktatása, borítékolás, címkézés, lefűzés

    HOL: Budapest, 14. kerület, Kerepesi út (könnyen megközelíthető!)

    BÉREZÉS: br. 1130 Ft/óra

    A munka időtartama: május 15-től szeptemberig. Havonta három hetet kell lefedni.

    Jelentkezz privát üzenetben vagy a diakmunka@student.hu email címen önéletrajzzal és ráérésed megjelölésével. (Tárgy: irodai kisegítés #1241)

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót