Irodai


Ebbe a kategóriába soroljuk az irodai környezetben végzett munkákat, mint pl. adatrögzítés, szkennelés, fénymásolás, adategyeztetés, iratrendezés, számlaegyeztetés, stb. Ezen feladatok ellátásánál fontos a precíz munkavégzés és a legalább alapszintű számítógépes felhasználói tudás (Windows, Microsoft Office programok ismerete)
  • Szívesen belelátnál a kiválasztási folyamatokba vagy keresed a megfelelő szakmai gyakorlati helyet? Gyere HR gyakornoknak

    Bérezés: br. 1250 ft / óra

    Helyszín: Bp., III. kerület

    Feladatok:

    -Folyamatban lévő kiválasztási projektek támogatása

    - A napi munkafolyamatokhoz kapcsolódó adminisztráció

    - Önéletrajz-adatbázis kezelése

    - Önéletrajzok előszűrése

    - Interjúk szervezése

    - Jelöltek felkutatása

    Kötelező szakmai gyakorlatnak is beszámíttathatod!

    Téged keresünk, ha

    - magabiztos angol nyelvtudással rendelkezel

    - kiválóan kommunikálsz

    - megbízható vagy

    - minimum heti háromszor legalább 4 órát tudsz vállalni

    Jelentkezni fényképes önéletrajzzal a diakmunka@student.hu e-mail címen lehet.

    Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Iratrendezés

    Feladat: fénymásolás

    Órabér: br. 1350

    December 21-ig tart a munka, kezdés: azonnal! (lehet menni dec. 27 és 28 is)

    Munkaidő: 7:30-16:30, pénteken csak 14-ig

    Cím: Budapest, Kerepesi út 15.

    Ketten mehettek egyszerre.

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Segítsd külföldi diáktársaidat és keress egy kis zsebpénzt

    Ha szívesen segítesz másoknak, és szeretnéd használni az angol nyelvtudásodat, jelentkezz demonstrátori munkakörünkbe.

    Angolul beszélő, talpraesett diákok jelentkezését várjuk.

    Feladatok:

    Nemzetközi hallgatók tájékoztatása

    Iratok ellenőrzése, rögzítése

    Beiratkozással kapcsolatos további adminisztráció

    Munkaidő:

    február 21. 8:00-13:00

    Bérezés: br. 1300 Ft/óra Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Adminisztratív munka multikörnyezetben

    Mit szeretnénk Tőled?

    Szeress irodai környezetben dolgozni, bátran merd használni írásban az angol nyelvtudásodat

    Mit kapsz cserébe?

    versenyképes bérezés – br. 1300 Ft/óra

    szabadság – Te döntöd el melyik az a 3 nap, amikor dolgoznál és milyen időtartamban

    fejlődési lehetőség – folyamatos kihívások az ingatlanelemzői / értékbecslői területen

    nem vagy egyedül – hasonló helyzetben lévő, veled egykorú diákok a társosztályokon

    Amennyiben felkeltette érdeklődésedet a hirdetés, kérlek küldj egy fényképes önéletrajzot a diakmunka@student.hu e-mail címre.

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Rugalmas irodai munka a Kálvin tértől 5 percre!

    Feladat: egészségügyi területen adatbázis alapján időpontot egyeztetni az ügyfelekkel és a szolgáltatókkal, majd ezt excelben és CRM-ben adminisztrálni.

    NEM hideghívás, NEM értékesítés

    A munka feltétele egy 3 órás oktatáson való részvétel.

    Időpont: rugalmasan, hétköznap 8 és 18 óra között (a beosztást hétről hétre egyeztetjük)

    Helyszín: Budapest, Kálvin tértől 5 percre

    Elvárások:

    - jó kommunikációs készség

    - pontos, precíz munkavégzés

    - felhasználói szintű számítógépes ismeretek

    - heti minimum 20-25 óra

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka #1133

    TÖRTÉNELEM KEDVELŐK FIGYELEM!!!!

    A Budapesti Francia Intézet a francia-magyar örökség értékének kiemeléséért végzett tevékenysége keretében egyetemi hallgatót keres, kutatási és térképészeti munka végzésére az alábbi témában: Franciaország történelmi jelenléte Magyarországon (épületek, személyek, levéltári/múzeumi gyűjtemények stb.). Célunk egy online térkép és egy digitális alkalmazás kidolgozása. A hallgató szükség szerint a projekthez kapcsolódó konferenciák és találkozók szervezésében is részt vesz.

    Elvárások:

    – Az alábbi területek valamelyikén végzett tanulmányok: történelem,építészet, városi szociológia, kommunikáció, turizmus

    – Érdeklődés és kíváncsiság a városi történelem iránt

    – Proaktivitás

    – Tökéletes magyar nyelvtudás

    – Jó francia nyelvismeret

    – Angol vagy német nyelvismeret

    – Digitális technológiák ismerete

    Két hónapra szóló, heti 20 órás szerződés (egy vagy két hónapra meghosszabbítható), április 16-tól. A jelentkezéshez kérünk önéletrajzot csatolni.

    A pályázatokat 2018. április 3-ig lehet benyújtani a következő e-mail címre: kuzbelt@student.hu Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka #1069

    §§§ Kisegítő, gyakornoki munka jogászoknak §§§

    Egy kisegítő fiúra van szükségünk, aki jogi egyetemre jár és lehetőleg jogosítvánnyal rendelkezik. Heti minél több alkalommal, délelőttönként 09:00 - 12:00, előzetes megállapodás szerinti munkanapokon, - alkalmazkodni tudunk bizonyos keretek között a tanrendhez – lenne szükségünk a munkájára. A munkaköre többek között a következő feladatokra terjedne ki:

    - irodai beszerzések, bevásárlás

    - irattárazás, iratok szállítása az iroda és az irattárak között (pince), (dobozok mozgatása)

    - könyvkötőhöz iratok , kiadványok elvitele és vissza hozatala az iroda tulajdonában lévő gépjárművel

    - ügyfelekhez valamint hivatalokhoz beadványok, iratkötegek kézbesítése

    - alkalmanként, alapfokú jogi munka – iratok összeállítása, jogszabályok tanulmányozása, beadványok előkészítése –

    - postázás.

    Jelentkezni nálam önéletrajzzal!

    Órabér: br. 800.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    Asszisztensi munka ügyvédi irodában

    Tapasztalatszerzés, gyakornoki munka jogi pályára készülőknek!

    Feladat: fénymásolás, iktatás, telefonkezelés, általános asszisztensi feladatok

    Helyszín: Budapest, VI. kerület, Bajcsy-Zsilinszky út

    Munkaidő: hétfőtől péntekig, 14:00-19:00-ig

    Minimum 3 hónapra keresünk munkavállalót. A munkaidőben minimális rugalmassággal lehet számolni.

    Bérezés: br. 1150 Ft/óra

    Jelentkezni privát üzenetben vagy a diakmunka@student.hu emailcímen önéletrajzzal! (Tárgy: Ügyvédi iroda) Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Adminisztrátor #1538

    Ha szeretnéd a nyári munkádat irodai környezetben tölteni, válogass alábbi lehetőségeink közül:

    1. Adminisztrátor könyvelési osztályon

    Feladat: díjak tovább számlázása, back office feladatok

    Óraszám: heti minimum 20 óra, rugalmasan

    Bérezés: br. 1100 Ft/óra

    2. Adminisztrátor tranzakciós osztályon

    Feladat: archiválás, egyszerű irodai feladatok

    Óraszám: heti minimum 25 óra

    Bérezés: br. 1100 Ft/óra

    3. Back office feladatok különöbző részlegeken

    Feladatok: HR osztályon, recepciós és fejlesztési osztályon besegíteni (minden nap máshol)

    Tértivevény érkeztetése, iratdarálás, CV kommentek begépelése, egyéb back office feladatok

    Óraszám: heti minimum 20 óra

    Bérezés: br. 1100 Ft/óra

    Munkavégzés mind a három pozíció esetében: Budapest, Kerepesi út, jól megközelíthető helyen

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Irodai kisegítés, borítékolás #1241

    IRODAI KISEGÍTŐ MUNKA EGÉSZ NYÁRON!

    Nincs még meg a nyári munkád? Szeretnél rugalmasan dolgozni, irodai környezetben? Ha a válaszod mind a két kérdésre IGEN, Téged keresünk!

    Egy fix csapatot szeretnénk összeállítani, akik heti 40 óra munkavégzést le tudnak fedni hétfőtől péntekig. A beosztást magatok között alakítjátok! Amennyiben ezt egyedül is tudod biztosítani, az is megfelelő!

    FELADAT: számlák iktatása, borítékolás, címkézés, lefűzés

    HOL: Budapest, 14. kerület, Kerepesi út (könnyen megközelíthető!)

    BÉREZÉS: br. 1130 Ft/óra

    A munka időtartama: május 15-től szeptemberig. Havonta három hetet kell lefedni.

    Jelentkezz privát üzenetben vagy a diakmunka@student.hu email címen önéletrajzzal és ráérésed megjelölésével. (Tárgy: irodai kisegítés #1241)

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót