Irodai


Ebbe a kategóriába soroljuk az irodai környezetben végzett munkákat, mint pl. adatrögzítés, szkennelés, fénymásolás, adategyeztetés, iratrendezés, számlaegyeztetés, stb. Ezen feladatok ellátásánál fontos a precíz munkavégzés és a legalább alapszintű számítógépes felhasználói tudás (Windows, Microsoft Office programok ismerete)
  • Úgy ismered Budapestet mint a tenyeredet? Akkor ez a lehetőség neked szól!

    A nyári időszakra keresünk logisztikai gyakornokot a XIX. kerületbe azonnali kezdéssel!!

    Feladatok:

    - Elektromos rollerek lókációjának meghatározása

    - Elektromos rollerek nyomon követése

    - Adminisztráció

    Helyszín: Budapest, XIX.kerület

    Bér: Bruttó 2000 Ft/ óra

    Munkaidő: H-P 09:00-17:30

    Jelentkezni a diakmunka@student.hu e-mail címen tudsz önéletrajzod elküldésével, tárgy: térkép. Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Hosszú távú műszaki gyakornoki lehetőséget keresel? Jelentkezz most!

    Akkor is várjuk a jelentkezésedet, hogy ha csak a nyári időszakban érsz rá!

    Feladat:

    - Adminisztráció

    - Hibabejelentés

    - Kapcsolattartás az alvállalkozókkal

    - Hiba elhárításának nyomon követése

    Munkaidő:

    H-P 8-17 között, minimum 6 órában

    Helyszín: Budapest XI. kerület

    Bér: br. 2034 Ft/óra

    Jelentkezni a diakmunka@student.hu e-mail címen tudsz önéletrajzod elküldésével, tárgy: műszaki gyakornok Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Sokrétű irodai munkát keresel, amiben garantáltan nem fogsz unatkozni?

    Jelentkezz most a IX. kerületben található pénzügyi, irodai asszisztensi munkalehetőségünkre!

    Feladatok:

    - Bejövő és kimenő dokumentumok kezelése (számlák kiküldése, projektekhez kapcsolódó adminisztráció, számviteli és pénzügyi anyagok rendezése)

    - HR feladatok (kapcsolattartás munkaerő közvetítővel, szabadságok nyilvántartása, munkaidő nyilvántartása, új belépők adminisztrálása)

    - Fenntartási és üzemeltetési feladatok (vállalati biztosítások és előfizetések nyomon követése és kezelése, tisztasági és irodaszerek rendelése, vállalati gépjárművekhez kapcsolódó ügyek intézése)

    - Pénzügy-számviteli támogató feladatok (számlázás segítése, általános adminisztráció, adatok átadása a könyvelés számára

    Bér: Bruttó 2200 Ft/ óra (25 év alatt bruttó=nettó)

    Munkaidő:

    - H-P 9-17 között minimum 20 óra vállalásával!

    Jelentkezni a diakmunka@student.hu e-mail címen tudsz fényképes önéletrajzod elküldésével, tárgy: irodai asszisztens

    Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Szívesen dolgoznál HR területen, de még nincsen benne tapasztalatod? Itt az idő, hogy jelentkezz!

    Amit kínálunk:

    - Részvétel változatos toborzási projektekben (műszaki-mérnöki, supply-chain-logisztikai pozíciók)

    - A napi munkafolyamatokhoz kapcsolódó adminisztráció

    - Önéletrajz-adatbázis kezelése

    - Önéletrajzok előszűrése, interjúk szervezése

    - Jelöltek felkutatása, kapcsolattartás

    Hosszútávú munkalehetőség! Már a gyakornoki idő alatt bónusz lehetősége!

    Bérezés: br. 1 750 Ft/óra (25 év alatt br=nt!)

    Akár kötelező szakmai gyakorlatnak is beszámíttathatod!

    Helyszín: Bp., XIII. kerület Dévai u. /home office

    Kezdés: kiválasztás után akár azonnal

    Jelentkezz még ma fényképes önéletrajzoddal a diakmunka@student.hu e-mail címen HR gyakornok jeligével!

    Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Nyári munkalehetőséget keresel? Jelentkezz recepciósnak azonnali kezdéssel!

    Feladat:

    - Posta feldolgozás, lefűzés

    - Vendégek fogadása

    - Telefonhívások kezelése

    Munkaidő: hétfőtől péntekig, 8-tól 17:00-ig

    Helyszín: XIII. kerület Váci út

    Bér: br. 1.800 Ft/óra

    Jelentkezni a diakmunka@student.hu email címen tudtok, tárgy: nyári recepciós Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Recepciós munka a Francia Intézetben

    Főbb feladatok:

    - Az intézet szolgáltatásairól való személyes vagy telefonos tájékoztatás, és tanácsadás,

    - Látogatók fogadása és elirányítása,

    - Telefonhívások kezelése és továbbítása a címzettekhez,

    - Tájékoztatás; valamint a tanfolyamok, vizsgák, a médiatár és a kulturális események népszerűsítése,

    - Az egészségügyi és biztonsági előírások betartásának ellenőrzése,

    - Adminisztratív feladatokban való részvétel: IF Pass kártyák kiadása / felmérések, elemzések / statisztikák nyomon követése

    Bér: br. 2300 ft/óra

    Helyszín: 1.kerület, Budapest, Fő u.

    Munkaidő:

    Első sorban a nyári szabadságolások idejére keresünk jelöltet, ezen túlmenően hosszú távon van lehetőség dolgozni.

    A Francia Intézet nyitvatartási ideje hétfőtől péntekig 8h – 21h ; szombaton 8h – 17h. A nyitvatartási idő az Intézet által szervezett tanfolyamokhoz és kulturális eseményekhez igazodva változhat. A recepciós csapat számára minden hónapban ideiglenes munkarendi beosztást készül.

    Jelentkezni a diakmunka@student.hu e-mail címre küldött önéletrajzzal lehet, tárgy: recepció Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Hosszú távú irodai munkát keresel és HR beállítottsággal rendelkezel?

    Feladatok:

    - E-mailek és rendelések kezelése

    - Szkennelés, postázás

    - Számlázás segítése

    - Kutatómunka

    - Researcher feladatok

    Munkaidő:

    - Hétfő és szerda: 8-12 óráig

    - Kedden: 13-17 óráig

    - csütörtökön és pénteken: 9-17 óráig

    Helyszín: Budapest, Andrássy út

    Bér: bruttó. 1800 Ft/óra

    Jelentkezni a diakmunka@student.hu e-mail címen tudsz önéletrajzod elküldésével! Tárgy: Andrássy Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Projekt adminisztrációs gyakornoki lehetőség a XIII. kerületben!

    Feladat:

    -A vállalat FM4 csapatának adminisztratív támogatása

    -SAP rendszerben rögzítés

    -Megrendelések készítése, teljesítés igazolások összeállítása, projekt menedzserek irányítása alatt vevői, szállítói partnerekkel kommunikáció, belső pénzügyi adminisztrációban való közreműködés

    Munkaidő:

    -H-P 08:00/09:00-16:30 között, heti min. 30 órában

    Helyszín: 13. kerület Váci út

    Bér: br. 1700 Ft/óra (25 év alatt bruttó=nettó)

    A diakmunka@student.hu e-mail címre várjuk az önéletrajzodat, tárgy: B+N Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Hosszú távú irodai kisegítés a XIII.kerületben!

    Feladatok:

    -Pénzügyi dokumentumok szétválogatása cégenként

    -A szétválogatott dokumentumok lefűzése

    -Bankkivonatok mentése electra terminálból szerverre

    -Egyéb adhoc adminisztratív feladatok

    Bérezés: br. 1890 Ft/óra (25 év alatt ez a nettód is)

    Helyszín: 13. kerület, Váci út

    Munkaidő:

    -K-SZ-CS 08:00-16:30 között rugalmasan!

    -Olyan diákok jelentkezését várjuk, akik azonnali kezdéssel, hosszú távon tudják vállalni!

    Önéletrajz küldésével tudsz jelentkezni, a diakmunka@student.hu e-mail címen. Tárgy: Váci út

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Ráérsz heti 20 órában és rendelkezel irodai munkatapasztalattal? Jelentkezz adminisztratív irodai munkára a II. kerületbe!

    Feladatok:

    - Felmerülő adminisztratív feladatok ellátása

    - Adatrögzítés

    Helyszín: II. kerület

    Munkaidő: H-CS 8-16, P: 8-13 között (heti minimum 20 órában)

    Bér: br. 1800 ft/óra (25 év alatt br=nt)

    Kezdés: Április 3.

    Olyan diákok jelentkezését várjuk, akik augusztus végéig biztosan tudnak dolgozni.

    Jelentkezni a diakmunka@student.hu e-mail címen tudsz önéletrajz küldésével, tárgy: augusztus. Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

Kedves Diákunk!

A megszokott ügyfélfogadási idővel (h-cs: 10-12;14-16, p: 10-12;14-15) várunk Titeket!
Szerződéskötésre/ügyintézésre a továbbiakban személyesen, időpont foglalás után van lehetőségetek a diakmunka@student.hu email címen, valamint +361 456 7456, +3630 456 7456 telefonszámokon!

Köszönjük együttműködéseteket!
A Student Csapata