Irodai


Ebbe a kategóriába soroljuk az irodai környezetben végzett munkákat, mint pl. adatrögzítés, szkennelés, fénymásolás, adategyeztetés, iratrendezés, számlaegyeztetés, stb. Ezen feladatok ellátásánál fontos a precíz munkavégzés és a legalább alapszintű számítógépes felhasználói tudás (Windows, Microsoft Office programok ismerete)
  • Asszisztensi, gyakornoki munka

    Könyvelő gyakornok

    Olyan nappali tagozatos vagy passzívos diákok jelentkezését várjuk, akik minimum heti 3 napot tudnak vállalni!

    Feltétel: legalább egy lezárt évvel rendelkező pénzügy-számvitel szakirány

    Az ideális jelölt legalább 20 órát tud vállalni egy héten, főleg kedd-szerda-csütörtöki napokon és legalább egy éves távlatban gondolkodik.

    Munkavégzés helye: XIII. kerület Váci út

    Órabér: br. 1250.-

    Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Rugalmas irodai munka a Kálvin térnél! #1115

    Légy te is ellátásszervező!

    Csapatbővítés régi, jól bevált ügyfelünknél! Remek tapasztalatszerzési és fejlődési lehetőség egészségügyi és kommunikációs területen! Referencialevelet tudunk kiállítani.

    Irodai munkavégzés, változatos, kreatív munka, támogató környezet. NEM ÉRTÉKESÍTÉS!

    FELADAT: hívásfogadás, tájékoztatás, adminisztráció

    ELVÁRÁSOK:

    -jó kommunikációs képesség

    -pontos, precíz munkavégzés

    MIKOR?: azonnali kezdéssel, rugalmasan, hétköznap 8 és 18 óra között

    HOL?: Belváros, Kálvin tér

    BÉREZÉS: de. br. 1100 Ft/óra du. br. 1200 Ft/óra

    Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Rugalmas beosztásban szeretnél dolgozni? Irodai környezetben? ! #1267

    Heti kb. 20 óra vállalása szükséges, rugalmasan teljesíthető hétfőtől péntekig 9-16 óra között

    Munkavégzés helye: 5. kerület

    Kezdés akár azonnal.

    Feladatok:

    - számlák szkennelés és iktatása

    - dokumentumok lefűzése

    - egyéb irodai feladatok Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Alapszintű irodai háttértámogatás

    Helyszín: 3 különböző helyszín, a Hungária körúton

    Időbeosztás: heti 2-3 nap, napi 8 óra munkavégzés

    Bérezés: br. 1300 Ft/óra (nettó 1105)

    Létszámigény: 4 fő

    Feladat és elvárások

    -Általános felhasználói szintű számítógépes ismeret. Az általános érdeklődésen és affinitáson túl nem kell több.

    -Angol erős középfok. (lesznek külföldi munkatársak is akikkel tudni kell angolul kommunikálni)

    -Hibajegyek küldése az IT osztálynak, ha helyben nem tudja egyszerűen megoldani

    -Nem szükséges semmilyen program nyelv, vagy program ismerete

    -Ha nagy a baj, akkor számítógép beszedése és kiadása. Majd egy pontos leírás alapján beindítani a gépet.Tehát szerelni nem kell.

    -Excelben adminisztráció a napi tevékenységekről. Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Egyszerű irodai munka #1241

    Adatrögzítés, irodai munka

    Egyszerű irodai munkára keresünk diákot rugalmas beosztásban!

    FELADAT: adatrögzítés

    HOL?: 14. kerület, Kerepesi út, jól megközelíthető helyen

    MIKOR?: heti két nap, napi 6 órában

    BÉREZÉS: br. 1100 Ft/óra

    FELTÉTEL: nappali tagozatos hallgatói jogviszony, pontos, precíz munkavégzés Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • HR gyakornok #1198

    HR területen tanulsz? Vagy csak kipróbálnád ezt a munkakört? Szuper lehetőséget kínálunk most Neked!

    FELADAT: telefonos interjúk lebonyolítása megadott kérdéssor alapján, önéletrajzok átnézése és szűrése

    MIKOR: heti 3-4 nap, napi minimum 4 óra, 8:30-17:30 között

    HOL: 3. kerület

    Gyakorlatként is leigazolható, van lehetőség tanulni, fejlődni. Van tovább lepési lehetőség, akár teljes állásra is.

    Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    Account Management csapat keres gyakornokot reklám és média területen

    A feladataid a következők lesznek

    • részvétel media, online- és social kampányok, maintenance feladatok kivitelezésében

    • segítségnyújtás a projektben közreműködő account kollégák számára

    • a projektekhez kapcsolódó adminisztráció elvégzése

    Megvan benned minden, amit keresünk?

    • felsőfokú tanulmányokat folytatsz preferáltan marketing területen és aktív nappali hallgatói jogviszonyod van

    • lehetőség szerint akár teljes (vagy ahhoz nagyon közeli) munkaidőben számíthatunk a munkádra (minimum heti 35 óra)

    • folyékonyan kommunikálsz angolul szóban és írásban

    A havi bér br. 164.700 Ft (min. heti 35 óra esetén)

    Helyszín: II. kerület (tömegközlekedéssel remekül megközelíthető)

    Jelentkezés: fényképes önéletrajzzal a kuzbelt@student.hu emailcímen "Account " tárgymegjelöléssel. Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Adminisztratív munka Budaörsön

    A logisztikusok munkájának támogatására keresünk diákot irodai munkára. Dolgozz a FLAGA-nál! Remek referencia!

    FELADATOK:

    • Túrazárással kapcsolatos adminisztrációs teendők

    • Túra dokumentumok rendszerezése, szkennelése, archiválása, ellenőrzése

    • Túratervek ellenőrzése, rendszerben történő rögzítése

    • Egyeztetés társosztályokkal

    • Szükség esetén helyettesítési feladatok ellátása a recepción

    FELTÉTELEK:

    • Általános adminisztrációs készségek

    • Outlook használat

    • Excel alap készségek

    • Nappali tagozatos hallgatói jogviszony

    HOL: Budaörs

    BÉREZÉS: br. 1200 Ft/óra

    MIKOR: hétfőtől péntekig 8-16:30-ig. Egy fő tud menni teljes munkaidőben vagy 2 fő váltva egymást.

    Gyakorlatként leigazolható!

    Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Gazdasági gyakornoki lehetőség! #1241

    Próbáld ki a Tranzakciós gyakornok diákmunkát! Gazdasági elmezőket keresünk jól megközelíthető irodába. Légy az Indotek Group tagja!

    Heti 3 munkanapban, rugalmasan, 8:30-18:30 közt 8,5 órában keresünk diákot.

    Feladat: ingatlanok elemzése, értékbecslése . Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Adminisztrátor #1538

    Ha szeretnéd a nyári munkádat irodai környezetben tölteni, válogass alábbi lehetőségeink közül:

    1. Adminisztrátor könyvelési osztályon

    Feladat: díjak tovább számlázása, back office feladatok

    Óraszám: heti minimum 20 óra, rugalmasan

    Bérezés: br. 1100 Ft/óra

    2. Adminisztrátor tranzakciós osztályon

    Feladat: archiválás, egyszerű irodai feladatok

    Óraszám: heti minimum 25 óra

    Bérezés: br. 1100 Ft/óra

    3. Back office feladatok különöbző részlegeken

    Feladatok: HR osztályon, recepciós és fejlesztési osztályon besegíteni (minden nap máshol)

    Tértivevény érkeztetése, iratdarálás, CV kommentek begépelése, egyéb back office feladatok

    Óraszám: heti minimum 20 óra

    Bérezés: br. 1100 Ft/óra

    Munkavégzés mind a három pozíció esetében: Budapest, Kerepesi út, jól megközelíthető helyen

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót