Irodai


Ebbe a kategóriába soroljuk az irodai környezetben végzett munkákat, mint pl. adatrögzítés, szkennelés, fénymásolás, adategyeztetés, iratrendezés, számlaegyeztetés, stb. Ezen feladatok ellátásánál fontos a precíz munkavégzés és a legalább alapszintű számítógépes felhasználói tudás (Windows, Microsoft Office programok ismerete)
  • I. kerületben szeretnél dolgozni? Jelentkezz irodai asszisztensnek!

    Feladat:

    -Beérkező anyagok előkészítése könyvelésre, szkennelés

    -Egyéb irodai feladatok

    -Számlák rendezése

    Helyszín: Budapest, 1. kerület, Mészáros utca

    Munkaidő:

    H-P 08:00-18:00 között, heti min. 20 órában (hosszú távon!!)

    Bérezés: br. 1550 Ft/óra (25 év alatt bruttó=nettó)

    Amennyiben szimpatikus a lehetőség, önéletrajz küldésével a diakmunka@student.hu e-mail címen tudsz jelentkezni, tárgy: I.kerület Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Projekt adminisztrációs gyakornoki lehetőség a XIII.kerületben!

    Feladat:

    -A vállalat IT és K+F csapatának adminisztratív támogatása

    -Különböző projektek, pályázatok adminisztrációja, számla és beszerzési ügyintézés

    -Számlázási adminisztráció (vállalatirányítási rendszer használata)

    -Társosztályokkal (pénzügy, HR, jog, bérszámfejtés, kontrolling) és partnerekkel való kapcsolattartás

    -Nyilvántartások vezetése (megrendelések, készpénzes és bankkártyás fizetések)

    -Dokumentumok előállítása: partner adatlapok, jegyzőkönyvek, jelenléti ívek, stb.

    -Vámügyintézés, irodaszer és egyéb beszerzések, postai adminisztráció, egyéb ad-hoc feladatok elvégzése

    Munkaidő:

    -H-P 08:00/09:00-16:30 között, heti min. 20 órában

    Helyszín: 13. kerület Váci út

    Bér: br. 1700 Ft/óra (25 év alatt bruttó=nettó)

    A diakmunka@student.hu e-mail címre várjuk az önéletrajzodat, tárgy: B+N Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Irodai kisegítés, szuper rugalmas beosztásban!

    Feladatok:

    -Adminisztratív feladatok

    -Excel táblázatok szerkesztése

    -Nyomtatás, szkennelés

    -A rendszerekből kinyert adatokat kell rendszerezni excelben és frissíteni, karbantartani azt

    -Számlák beiktatása

    Bérezés: br. 1660 Ft/óra (25 év alatt ez a nettód is)

    Helyszín: II. kerület

    Munkaidő:

    -Heti 3-4 nap vállalása!

    -A projekt időtartama 1-2 hónap. (Elképzelhető, hogy lesz folytatása)

    Önéletrajz küldésével tudsz jelentkezni, a diakmunka@student.hu e-mail címen. Tárgy: excel Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Szeretnéd a gyakorlatban megismerni mindazt, amit a projektmenedzsmentről tanultál?

    Miért érdemes jelentkezned?

    -Gyakorlat közben megismerheted az informatikai projektek működését, vállalti folyamatok újratervezését

    -Különböző projektmenedzsment módszeretanok működésébe beleláthatsz

    -Megismerkedhetsz a vállalti és közigazgatási ügyfelek életével és működésével

    Órabér: br. 1600 Ft (25 év alatt ez a nettó órabéred is)

    Munkavégzés helyszíne: IX.kerület

    Milyen feladatok várnak rád?

    -Szakmai tanulmányok előkészítése

    -Internetes kutatások elvégzése

    -Adatok gyűjtése és elemzése

    -Szakmai dokumentumok feldolgozása, kivonatolása

    -Emlékeztetők írása

    -Kimutatások készítése

    -Dokumentumok és levelek megírása instrukciók alapján

    -Projektmenedzserek, tanácsadók munkájának támogatása

    Amennyiben szimpatikus a lehetőség, várjuk az önéletrajzodat a diakmunka@student.hu e-mail címre, tárgy: PM Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Pontos vagy és precíz? Jelentkezz hozzánk adatrögzítésre.

    Feladatok:

    -Szerződések adatbázisban történő rögzítése (a szerződések főbb paramétereinek excel tábázatban való rögzítése)

    Munkaidő: H-P 09:00-16:00 között heti 15 órában. Betanítás után otthonról is végezhető.

    Munkavégzés helyszíne: V. kerület

    Bér: br. 1500 Ft/óra (25 év alatt bruttó=nettó)

    Amennyiben szimpatikus a lehetőség, önéletrajz küldésével tudsz jelentkezni a diakmunka@student.hu e-mail címen, tárgy: adatrögzítés

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Érdeklődsz a HR iránt, de még nincsen benne tapasztalatod? Itt az idő, hogy kipróbáld magadat HR területen.

    Amit kínálunk:

    - Részvétel változatos toborzási projektekben (műszaki-mérnöki, supply-chain-logisztikai pozíciók)

    - A napi munkafolyamatokhoz kapcsolódó adminisztráció

    - Önéletrajz-adatbázis kezelése

    - Önéletrajzok előszűrése, interjúk szervezése

    - Jelöltek felkutatása, kapcsolattartás

    Hosszútávú munkalehetőség! Már a gyakornoki idő alatt bónusz lehetősége!

    Bérezés: br. 1495 Ft/óra (25 év alatt br=nt!)

    Akár kötelező szakmai gyakorlatnak is beszámíttathatod!

    Helyszín: Bp., XIII. kerület Dévai u. /home office

    Kezdés: kiválasztás után akár azonnal

    Jelentkezz még ma fényképes önéletrajzoddal a diakmunka@student.hu e-mail címen HR gyakornok jeligével!

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Recepciós munka a Francia Intézetben

    Főbb feladatok:

    - Az intézet szolgáltatásairól való személyes vagy telefonos tájékoztatás, és tanácsadás a nyilvánosság számára,

    - Látogatók fogadása és elirányítása,

    - Telefonhívások kezelése és továbbítása a címzettekhez,

    - Tájékoztatás; valamint a tanfolyamok, vizsgák, a médiatár és a kulturális események népszerűsítése,

    - Az egészségügyi és biztonsági előírások betartásának ellenőrzése,

    - Adminisztratív feladatokban való részvétel: IF Pass kártyák kiadása / felmérések, elemzések / statisztikák nyomon követése

    Bér: br. 1520 ft/óra

    Helyszín: 1.kerület, Budapest, Fő u.

    Munkaidő: A Francia Intézet nyitvatartási ideje hétfőtől péntekig 8h – 21h ; szombaton 8h – 17h. A nyitvatartási idő az Intézet által szervezett tanfolyamokhoz és kulturális eseményekhez

    igazodva változhat. A recepciós csapat számára minden hónapban ideiglenes munkarendi beosztást készítünk.

    A pályázók 2021. szeptember 27-én éjfélig küldhetik el pályázatukat és önéletrajzukat (francia nyelven), valamint a diplomák és /vagy az önálló vállalkozói igazolvány másolatát a következő e-mail címre: recrutement@inst-france.hu a tárgy: « Candidature au poste de réceptionniste - 2021 » megjelöléssel. Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Terminálok installálása az Örs Vezér terénél (1001#)

    Terminálok installálása az Örs Vezér terénél

    Hétfőtől Csütörtökig 7:30-16-ig

    Pénteken 7:30-13-ig

    Időszak: 2015.07.13-07.17-ig

    Létszámigány: 5 fő/nap Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Segítsd külföldi diáktársaidat és keress egy kis zsebpénzt

    Ha szívesen segítesz másoknak, és szeretnéd használni az angol nyelvtudásodat, jelentkezz demonstrátori munkakörünkbe.

    Angolul beszélő, talpraesett diákok jelentkezését várjuk.

    Feladatok:

    Nemzetközi hallgatók tájékoztatása

    Iratok ellenőrzése, rögzítése

    Beiratkozással kapcsolatos további adminisztráció

    Munkaidő:

    február 21. 8:00-13:00

    Bérezés: br. 1300 Ft/óra Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • 0_Könyvelő gyakornoki lehetőség

    Feladatok:

    - Könyvelési osztályon, cégek integrációjában való segédkezés.

    - Főként adminisztratív feladatok első körben, később egyre több szakmai, gazdasági feladat.

    Elvárások:

    - Középfokú angol nyelvtudás

    - Jó excel tudás

    - Aktív/passzív felsőfokú pénzügy-számvitel tanulmányok

    - Heti 20 óra vállalása irodai munkaidőben

    Helyszín: Budapest, Kerepesi út, Pillangó u. közelében (a dolgozókat hetente tesztelik)

    Bér: br. 1600 ft/óra

    Kezdés: kiválasztás után akár azonnal is

    Jelentkezz még ma fényképes önéletrajzoddal a berecz@student.hu e-mail címen! Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

Kedves Diákok!

A megszokott ügyfélfogadási idővel (h-cs: 10-12;14-16, p: 10-12;14-15) várunk Titeket!

Szerződéskötésre/ügyintézésre a továbbiakban személyesen, időpont foglalás után van lehetőségetek a diakmunka@student.hu email címen, valamint +361 456 7456, +3630 456 7456 telefonszámokon!

Köszönjük együttműködéseteket!
Student Csapata