Irodai


Ebbe a kategóriába soroljuk az irodai környezetben végzett munkákat, mint pl. adatrögzítés, szkennelés, fénymásolás, adategyeztetés, iratrendezés, számlaegyeztetés, stb. Ezen feladatok ellátásánál fontos a precíz munkavégzés és a legalább alapszintű számítógépes felhasználói tudás (Windows, Microsoft Office programok ismerete)
  • Irodai kisegítő feladatok #1556

    Feladat: számlák rendezése, ennek ráragasztásra és méretezése lapokra, majd dátum szerint sorba rendezés

    Helyszín: Budapest, 1. kerület, Mészáros utca

    Időtartam: naponta 8-18 óra között, előre egyeztetve, hogy az adott héten hogyan tudsz menni. Rugalmas munkalehetőség!

    Legalább 60-70 órányi munkáról van szó, és elképzelhető, hogy még utána is van rád szükség.

    Bérezés: br. 1200 Ft/óra Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Irodai munka

    RECEPCIÓS MUNKA A TE IDŐBEOsZTÁSOD SZERINT, hosszú távon!

    Nemzetközi médiaügynökség

    Recepciós munkatársat adminisztratív feladatkörrel

    A feladat

    - klasszikus recepciós feladatok ellátása: telefonkezelés, levelek, számlák, faxok iktatása, továbbítása

    - vendégek fogadása

    - a pénzügyi osztály munkájának segítése számlák iktatásával, feldolgozásával

    - irodaszer-rendelések összeállítása, egyéb adminisztrációs feladatok ellátása

    Jelentkezésedkor jelöld meg, hogyan érsz rá. heti 2-3 alkalom, napi 4-5 óra is segítség már számukra!

    Órabér: br. 950.-

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    ADMINISZTRATÍV MUNKA Törökbálinton és Kecskeméten

    A Brammer Magyarország Kft, egy angliai központú vezető multinacionális vállalat, amely ipari karbantartási és munkavédelmi termékek, valamint szerszámok forgalmazásával foglalkozik, munkatársat keres TÖRÖKBÁLINTI ÉS KECSKEMÉTI központjába PÉNZÜGYI ASSZISZTENS - SZÁMLARÖGZÍTŐ pozícióba.

    Munkavégzés ideje:

    heti 2 nap, (ez lehet heti 4 fél nap is),

    Feladat: bejövő szállítói számlák regisztrációja és jogosságának ellenőrzése a cég rendszerében

    A megrendelő kérése: " Ideális lenne, ha a diák Pénzügyi Számviteli, vagy Közgazdasági tanulmányokat végezne, és hosszabb távon számíthatnánk rá."

    Órabér: br. 830.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Adatrögzítés

    ADMINISZTRÁCIÓS MUNKA

    Feladat: Online játékosok adatainak kezelése, rögzítése, ellenőrzés

    A munka feltétele, titoktartási és adatvédelmi előadáson való részvétel

    Kezdés: azonnal. A munka augusztus végéig tart.

    Olyan diákok jelentkezését várjuk, akik hó végéig tudják ezt a munkát vállalni úgy, hogy max. 2-3 napot hiányoznak ezen időszak alatt.

    Munkaidő: Hétfő-péntek: 09:00-17:00 óra

    Helyszín: I. kerület, Csalogány utca

    Órabér: bruttó 1 050 Ft/óra

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Irodai munka pénzügyi területen #1241

    FELADAT: archiválás, rendszerezes majd rögzítés excelben

    MIKOR: heti 3-5 nap, napi minimum 4 órában. Kezdés: május 2.

    HOL: Kerepesi út, 14. kerület. Jól megközelíthető!

    BÉREZÉS: br. 1080 Ft/óra

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    ~~~ Könyvelő asszisztensi munka~~~ #1201

    KÖNYVELŐIRODÁBA KERESÜNK NEM DOHÁNYZÓ DIÁKOKAT!

    Feladat:

    - Számla rendszerezés: könyvelőirodába számlák rendszerezése, mappákba történő lefűzése

    - Adatrögzítés könyvelői ismeretekkel.

    Rugalmas időbeosztás, napi 4-6 óra (nem kell minden nap dolgozni). Elvárás: alap könyvelői ismeretek

    Munkavégzés helye: Oktogon - Nagymező u. sarok

    Órabér: br.1100.-

    Jelentkezni önéletrajzzal a kuzbelt@a4c.hu emailcímen, Könyvelő asszisztens megjelöléssel! Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    Szeretsz emberekkel foglalkozni?

    Szívesen megismernéd a jelnlegi munkaerőpiacot?

    Szívesen dolgoznál nyáron és még utána suli időben is?

    Feladatok:

    - Folyamatban lévő kiválasztási projektek támogatása

    - A napi munkafolyamatokhoz kapcsolódó adminisztráció

    - Önéletrajz-adatbázis kezelése

    - Önéletrajzok előszűrése

    - Interjúk szervezése

    - Jelöltek felkutatása

    Munkavégzés helye: 3. kerület

    Jelentkezés: e-mailben a diakmunka@a4c.hu email címen, önéletrajz elküldésével, a tárgyrovatban HR Trainee megjelöléssel. Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • 2 hetes irodai munka Budaörsön

    2 hetes irodai munka Budaörsön

    (kiegészítő jegyet ha szükséges, térítjük)

    - Időtartam: 2018.07.16 – 27 (2 hét)

    - Felkészítés: 2018.07.13. péntek

    - Munkaidő: 08.00 – 16.30

    - Feladatok:

    o Beérkező számlák szortírozása, iktató programba történő rögzítése, adminisztrálása, adatrögzítés

    - Munkavégzés helye: 2040 Budaörs, Puskás Tivadar utca

    Órabér: 1100.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    Asszisztensi munka ügyvédi irodában

    Tapasztalatszerzés, gyakornoki munka jogi pályára készülőknek!

    Feladat: fénymásolás, iktatás, telefonkezelés, általános asszisztensi feladatok

    Helyszín: Budapest, VI. kerület, Bajcsy-Zsilinszky út

    Munkaidő: hétfőtől péntekig, 14:00-19:00-ig

    Minimum 3 hónapra keresünk munkavállalót. A munkaidőben minimális rugalmassággal lehet számolni.

    Bérezés: br. 1150 Ft/óra

    Jelentkezni privát üzenetben vagy a diakmunka@student.hu emailcímen önéletrajzzal! (Tárgy: Ügyvédi iroda) Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Iratrendezés, archiválás #1241

    Egyszerű irodai diákmunka!

    Mikor: Szerdánként 9:00-17:30-ig, 1 hónapon keresztül

    Létszám: 2-4 fő, jelentkezz baráttal, barátnővel, csoporttárssal!

    Bérezés: br. 1080 Ft/óra, heti 1 nap munkával 1 hónap alatt br. 36 720 Ft!

    Feladat: archiválás, iratjegyzékeken található címkéket kell az elektronikus mappákkal összevetni Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót