Irodai


Ebbe a kategóriába soroljuk az irodai környezetben végzett munkákat, mint pl. adatrögzítés, szkennelés, fénymásolás, adategyeztetés, iratrendezés, számlaegyeztetés, stb. Ezen feladatok ellátásánál fontos a precíz munkavégzés és a legalább alapszintű számítógépes felhasználói tudás (Windows, Microsoft Office programok ismerete)
  • Informatikai, webes munka

    Szlovák, cseh, szlovén és horvát nyelven anyanyelvi szinten beszélő diákokat keresünk. A munkavégzés rugalmas, bárhonnan végezhető.

    Kezdés: hamarosan

    Bérezés: jelentkezés mellé a Te ajánlatodat is küldd el

    Feladat részletes leírása:

    social média moderációja lenne a feladat. Ezen belül több a céghez köthető márka social média posztjainak moderációját kell végezni, melyhez magabiztos angol és a lent felsorolt nyelvek egyikének magas szintű (lehetőleg anyanyelvi) ismeretére van szükség. Az angol nyelv ismerete a céges kommunikáció miatt fontos, illetve a kommentek elfogadásával kapcsolatos kommunikáció is angol nyelven történik a folyamat során. Ez magában foglalja a kommentek egy részének angol nyelvre történő fordítását. A feladat röviden abból állna, hogy a munkavállalók saját eszközeik segítségével (mobil, pc, tablet, laptop) a kommenteket rendszeres, előre egyeztetett időközönként ellenőrzik, azokat megválaszolják, a kétséges kommenteket pedig angol nyelvre fordítják és elküldik egy előre megadott email címra, a megfelelő formátumban elbírálásra. Az elbírálás után a kommentekre reagálnak a megadott módon.

    Elvárások/feltételek

    · Szlovák, cseh, szlovén és horvát nyelven anyanyelvi szinten beszélő diákokat keresünk

    · Minden nyelvre egy diákot keresünk első körben, ha valaki több nyelven is beszél az magasabb óraszámban tud kezdeni. A diákok száma növekedhet a projektek számának növekedése esetén

    · A munka végezhető meglévő állás mellett is nem kötött bejáráshoz, helyhez vagy időhöz

    · A feladat otthonról szabadon végezhető, kötetlen munkaidőben

    · Eleinte alacsonyabb óraszámmal kellene kezdeni majd ez folyamatosan növekedhet a projektek számának növekedésével

    · Kezdetben havi 20-30 órás munkával kell számolni

    · A moderációhoz használt szoftver mobilról is elérhető lesz

    · A moderáció feltételeiről/módjáról pontos útmutatót és tréninget adunk Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Kezd el a gyakorlatod már nyáron! Sales/marketing asszisztensi munka rugalmas időbeosztással suli mellett is!

    Sales/marketing asszisztensi feladatok ellátása, hétfőtől péntekig rugalmasan, 8-17 óra között, heti 20 órában rugalmasan.

    Munkavégzés helyszíne: Budaörs (BKV-val megközelíthető)

    Létszámigény: 1 fő

    Feladatkörök:

    - Ár-monitor rendszer kezelése

    - Márka weblapok frissitése

    - Főleg online kampányokkal foglalkozó Key account Managerek és kategória menedzserek segítése

    - Sales reprezentatívok segítése adminisztratív jellegű munkákban a kisebb direkt partnerek esetében (például árbeállítás)

    - Egyéb ad hoc jellegű feladatok

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Néhány órás adathalászat különleges nyelveken!

    Országonként néhány órás irodai internetes adathalászat a 14. kerületi irodában!

    Kiemelt bérezés, megegyezés alapján!

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    ADMINISZTRATÍV MUNKA Törökbálinton és Kecskeméten

    A Brammer Magyarország Kft, egy angliai központú vezető multinacionális vállalat, amely ipari karbantartási és munkavédelmi termékek, valamint szerszámok forgalmazásával foglalkozik, munkatársat keres TÖRÖKBÁLINTI ÉS KECSKEMÉTI központjába PÉNZÜGYI ASSZISZTENS - SZÁMLARÖGZÍTŐ pozícióba.

    Munkavégzés ideje:

    heti 2 nap, (ez lehet heti 4 fél nap is),

    Feladat: bejövő szállítói számlák regisztrációja és jogosságának ellenőrzése a cég rendszerében

    A megrendelő kérése: " Ideális lenne, ha a diák Pénzügyi Számviteli, vagy Közgazdasági tanulmányokat végezne, és hosszabb távon számíthatnánk rá."

    Órabér: br. 830.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    ADMINISZTRATÍV MUNKA Törökbálinton és Kecskeméten

    A Brammer Magyarország Kft, egy angliai központú vezető multinacionális vállalat, amely ipari karbantartási és munkavédelmi termékek, valamint szerszámok forgalmazásával foglalkozik, munkatársat keres TÖRÖKBÁLINTI ÉS KECSKEMÉTI központjába PÉNZÜGYI ASSZISZTENS - SZÁMLARÖGZÍTŐ pozícióba.

    Munkavégzés ideje:

    heti 2 nap, (ez lehet heti 4 fél nap is),

    Feladat: bejövő szállítói számlák regisztrációja és jogosságának ellenőrzése a cég rendszerében

    A megrendelő kérése: " Ideális lenne, ha a diák Pénzügyi Számviteli, vagy Közgazdasági tanulmányokat végezne, és hosszabb távon számíthatnánk rá."

    Órabér: br. 830.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Irodai munka

    Rugalmas irodai munka a Kálvin téren!

    Feladat: adminisztrációs munka elvégzése, besegítés marketing feladatok ellátásában

    Időpont: hosszabb távú, rugalmas, heti 2-3 alkalommal 4-5 óra 09:00 – 16:00/17:00

    Olyan diákot keresünk, aki tudja vállalni ezt a rendszeres feladatot hosszabb távon és van affinitása a marketinges, kommunikációs, esetleg grafikai feladatokhoz is.

    Jelentkezni:

    Órabér: br: 950.-

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka #1069

    §§§ Kisegítő, gyakornoki munka jogászoknak §§§

    Egy kisegítő fiúra van szükségünk, aki jogi egyetemre jár és lehetőleg jogosítvánnyal rendelkezik. Heti minél több alkalommal, délelőttönként 09:00 - 12:00, előzetes megállapodás szerinti munkanapokon, - alkalmazkodni tudunk bizonyos keretek között a tanrendhez – lenne szükségünk a munkájára. A munkaköre többek között a következő feladatokra terjedne ki:

    - irodai beszerzések, bevásárlás

    - irattárazás, iratok szállítása az iroda és az irattárak között (pince), (dobozok mozgatása)

    - könyvkötőhöz iratok , kiadványok elvitele és vissza hozatala az iroda tulajdonában lévő gépjárművel

    - ügyfelekhez valamint hivatalokhoz beadványok, iratkötegek kézbesítése

    - alkalmanként, alapfokú jogi munka – iratok összeállítása, jogszabályok tanulmányozása, beadványok előkészítése –

    - postázás.

    Jelentkezni nálam önéletrajzzal!

    Órabér: br. 800.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Adatrögzités

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Telesales ( nem értékesítés! )

    Ugorj neki a nyárnak egy jó melóval!

    Feladat: magyar ill. ROMÁN nyelvű hideg hívások kezdeményezése célpiacokon működő cégek irányába, - kapcsolatfelvétel a megfelelő kontaktszeméllyel - ingyenes termékkatalógus ajánlása - a cég és kapcsolattartó adatainak rögzítése CRM rendszerbe

    NEM ÉRTÉKESÍTÉS!!!!!!!

    Időtartam: 3 hónap / nem kötelező egyben vállalni, de minimum 1 hónap /

    Létszámigény: 2 fő, hogy tudj menni nyaralni is :)

    Munkavégzés helye: Budaörs ( Móriczról 188E ) Ha nem működik a napi 8 óra megoldható kevesebb is.

    Órabér: br. 950.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Borítékolási munka (#1001)

    Borítékolási munka I. ker. Csalogány utca

    Időpont: augusztus 5. 08:00-14:00

    Létszámigény: 8 fő

    Órabér: br. 650.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót