Irodai


Ebbe a kategóriába soroljuk az irodai környezetben végzett munkákat, mint pl. adatrögzítés, szkennelés, fénymásolás, adategyeztetés, iratrendezés, számlaegyeztetés, stb. Ezen feladatok ellátásánál fontos a precíz munkavégzés és a legalább alapszintű számítógépes felhasználói tudás (Windows, Microsoft Office programok ismerete)
  • Animátori munka

    Helyszín: Budaörsi Uszoda, Fuss el véle játékbolt

    Időpont: hosszú távú, hétköznap 13:00 - 18:00 között 3 óra,

    szombat délelőtt 09:00-12:00-ig

    A munkát 20 órás felkészítő előzi meg, melyben a játékbolt tulajdonosa megtanítja a készségfejlesztő, ügyességi, logikai játékok használatát és a gyerekekkel történő aktivitást. ( br. 1200.-/óra)

    Létszámigény: műszakonként 1 fő, a hetet 2 fővel szeretnénk megoldani

    Olyan lányok jelentkezését várjuk. akik szeretik a gyerekeket, türelmesek, szeretnek játszani és hosszú távra (akár gyakorlatra) terveznek!

    Órabér: br. 1400.-/óra Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Irodai munka

    RECEPCIÓS MUNKA A TE IDŐBEOsZTÁSOD SZERINT, hosszú távon!

    Nemzetközi médiaügynökség

    Recepciós munkatársat adminisztratív feladatkörrel

    A feladat

    - klasszikus recepciós feladatok ellátása: telefonkezelés, levelek, számlák, faxok iktatása, továbbítása

    - vendégek fogadása

    - a pénzügyi osztály munkájának segítése számlák iktatásával, feldolgozásával

    - irodaszer-rendelések összeállítása, egyéb adminisztrációs feladatok ellátása

    Jelentkezésedkor jelöld meg, hogyan érsz rá. heti 2-3 alkalom, napi 4-5 óra is segítség már számukra!

    Órabér: br. 950.-

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    ADMINISZTRATÍV MUNKA Törökbálinton és Kecskeméten

    A Brammer Magyarország Kft, egy angliai központú vezető multinacionális vállalat, amely ipari karbantartási és munkavédelmi termékek, valamint szerszámok forgalmazásával foglalkozik, munkatársat keres TÖRÖKBÁLINTI ÉS KECSKEMÉTI központjába PÉNZÜGYI ASSZISZTENS - SZÁMLARÖGZÍTŐ pozícióba.

    Munkavégzés ideje:

    heti 2 nap, (ez lehet heti 4 fél nap is),

    Feladat: bejövő szállítói számlák regisztrációja és jogosságának ellenőrzése a cég rendszerében

    A megrendelő kérése: " Ideális lenne, ha a diák Pénzügyi Számviteli, vagy Közgazdasági tanulmányokat végezne, és hosszabb távon számíthatnánk rá."

    Órabér: br. 830.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Adatrögzítés

    ADMINISZTRÁCIÓS MUNKA

    Feladat: Online játékosok adatainak kezelése, rögzítése, ellenőrzés

    A munka feltétele, titoktartási és adatvédelmi előadáson való részvétel

    Kezdés: azonnal. A munka augusztus végéig tart.

    Olyan diákok jelentkezését várjuk, akik hó végéig tudják ezt a munkát vállalni úgy, hogy max. 2-3 napot hiányoznak ezen időszak alatt.

    Munkaidő: Hétfő-péntek: 09:00-17:00 óra

    Helyszín: I. kerület, Csalogány utca

    Órabér: bruttó 1 050 Ft/óra

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    ~~~ Könyvelő asszisztensi munka~~~ #1201

    KÖNYVELŐIRODÁBA KERESÜNK NEM DOHÁNYZÓ DIÁKOKAT!

    Feladat:

    - Számla rendszerezés: könyvelőirodába számlák rendszerezése, mappákba történő lefűzése

    - Adatrögzítés könyvelői ismeretekkel.

    Rugalmas időbeosztás, napi 4-6 óra (nem kell minden nap dolgozni). Elvárás: alap könyvelői ismeretek

    Munkavégzés helye: Oktogon - Nagymező u. sarok

    Órabér: br.1100.-

    Jelentkezni önéletrajzzal a kuzbelt@a4c.hu emailcímen, Könyvelő asszisztens megjelöléssel! Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • 2 hetes irodai munka Budaörsön

    2 hetes irodai munka Budaörsön

    (kiegészítő jegyet ha szükséges, térítjük)

    - Időtartam: 2018.07.16 – 27 (2 hét)

    - Felkészítés: 2018.07.13. péntek

    - Munkaidő: 08.00 – 16.30

    - Feladatok:

    o Beérkező számlák szortírozása, iktató programba történő rögzítése, adminisztrálása, adatrögzítés

    - Munkavégzés helye: 2040 Budaörs, Puskás Tivadar utca

    Órabér: 1100.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Informatikai, webes munka

    Szlovák, cseh, szlovén és horvát nyelven anyanyelvi szinten beszélő diákokat keresünk. A munkavégzés rugalmas, bárhonnan végezhető.

    Kezdés: hamarosan

    Bérezés: jelentkezés mellé a Te ajánlatodat is küldd el

    Feladat részletes leírása:

    social média moderációja lenne a feladat. Ezen belül több a céghez köthető márka social média posztjainak moderációját kell végezni, melyhez magabiztos angol és a lent felsorolt nyelvek egyikének magas szintű (lehetőleg anyanyelvi) ismeretére van szükség. Az angol nyelv ismerete a céges kommunikáció miatt fontos, illetve a kommentek elfogadásával kapcsolatos kommunikáció is angol nyelven történik a folyamat során. Ez magában foglalja a kommentek egy részének angol nyelvre történő fordítását. A feladat röviden abból állna, hogy a munkavállalók saját eszközeik segítségével (mobil, pc, tablet, laptop) a kommenteket rendszeres, előre egyeztetett időközönként ellenőrzik, azokat megválaszolják, a kétséges kommenteket pedig angol nyelvre fordítják és elküldik egy előre megadott email címra, a megfelelő formátumban elbírálásra. Az elbírálás után a kommentekre reagálnak a megadott módon.

    Elvárások/feltételek

    · Szlovák, cseh, szlovén és horvát nyelven anyanyelvi szinten beszélő diákokat keresünk

    · Minden nyelvre egy diákot keresünk első körben, ha valaki több nyelven is beszél az magasabb óraszámban tud kezdeni. A diákok száma növekedhet a projektek számának növekedése esetén

    · A munka végezhető meglévő állás mellett is nem kötött bejáráshoz, helyhez vagy időhöz

    · A feladat otthonról szabadon végezhető, kötetlen munkaidőben

    · Eleinte alacsonyabb óraszámmal kellene kezdeni majd ez folyamatosan növekedhet a projektek számának növekedésével

    · Kezdetben havi 20-30 órás munkával kell számolni

    · A moderációhoz használt szoftver mobilról is elérhető lesz

    · A moderáció feltételeiről/módjáról pontos útmutatót és tréninget adunk Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Kezd el a gyakorlatod már nyáron! Sales/marketing asszisztensi munka rugalmas időbeosztással suli mellett is!

    Sales/marketing asszisztensi feladatok ellátása, hétfőtől péntekig rugalmasan, 8-17 óra között, heti 20 órában rugalmasan.

    Munkavégzés helyszíne: Budaörs (BKV-val megközelíthető)

    Létszámigény: 1 fő

    Feladatkörök:

    - Ár-monitor rendszer kezelése

    - Márka weblapok frissitése

    - Főleg online kampányokkal foglalkozó Key account Managerek és kategória menedzserek segítése

    - Sales reprezentatívok segítése adminisztratív jellegű munkákban a kisebb direkt partnerek esetében (például árbeállítás)

    - Egyéb ad hoc jellegű feladatok

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Néhány órás adathalászat különleges nyelveken!

    Országonként néhány órás irodai internetes adathalászat a 14. kerületi irodában!

    Kiemelt bérezés, megegyezés alapján!

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    ADMINISZTRATÍV MUNKA Törökbálinton és Kecskeméten

    A Brammer Magyarország Kft, egy angliai központú vezető multinacionális vállalat, amely ipari karbantartási és munkavédelmi termékek, valamint szerszámok forgalmazásával foglalkozik, munkatársat keres TÖRÖKBÁLINTI ÉS KECSKEMÉTI központjába PÉNZÜGYI ASSZISZTENS - SZÁMLARÖGZÍTŐ pozícióba.

    Munkavégzés ideje:

    heti 2 nap, (ez lehet heti 4 fél nap is),

    Feladat: bejövő szállítói számlák regisztrációja és jogosságának ellenőrzése a cég rendszerében

    A megrendelő kérése: " Ideális lenne, ha a diák Pénzügyi Számviteli, vagy Közgazdasági tanulmányokat végezne, és hosszabb távon számíthatnánk rá."

    Órabér: br. 830.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

Kedves Diákok!

A megszokott ügyfélfogadási idővel (h-cs: 10-12;14-16, p: 10-12;14-15) várunk Titeket!

Szerződéskötésre/ügyintézésre a továbbiakban személyesen, időpont foglalás után van lehetőségetek a diakmunka@student.hu email címen, valamint +361 456 7456, +3630 456 7456 telefonszámokon!

Köszönjük együttműködéseteket!
Student Csapata