-
Ha szeretnéd a nyári munkádat irodai környezetben tölteni, válogass alábbi lehetőségeink közül:
1. Adminisztrátor könyvelési osztályon
Feladat: díjak tovább számlázása, back office feladatok
Óraszám: heti minimum 20 óra, rugalmasan
Bérezés: br. 1100 Ft/óra
2. Adminisztrátor tranzakciós osztályon
Feladat: archiválás, egyszerű irodai feladatok
Óraszám: heti minimum 25 óra
Bérezés: br. 1100 Ft/óra
3. Back office feladatok különöbző részlegeken
Feladatok: HR osztályon, recepciós és fejlesztési osztályon besegíteni (minden nap máshol)
Tértivevény érkeztetése, iratdarálás, CV kommentek begépelése, egyéb back office feladatok
Óraszám: heti minimum 20 óra
Bérezés: br. 1100 Ft/óra
Munkavégzés mind a három pozíció esetében: Budapest, Kerepesi út, jól megközelíthető helyen
Betöltötték a pozíciót -
0_Adminisztratív munka multikörnyezetben
Mit szeretnénk Tőled?
Szeress irodai környezetben dolgozni, bátran merd használni írásban az angol nyelvtudásodat
Mit kapsz cserébe?
versenyképes bérezés – br. 1300 Ft/óra
szabadság – Te döntöd el melyik az a 3 nap, amikor dolgoznál és milyen időtartamban
fejlődési lehetőség – folyamatos kihívások az ingatlanelemzői / értékbecslői területen
nem vagy egyedül – hasonló helyzetben lévő, veled egykorú diákok a társosztályokon
Amennyiben felkeltette érdeklődésedet a hirdetés, kérlek küldj egy fényképes önéletrajzot a diakmunka@student.hu e-mail címre.
Betöltötték a pozíciót -
Segítsd külföldi diáktársaidat és keress egy kis zsebpénzt
Ha szívesen segítesz másoknak, és szeretnéd használni az angol nyelvtudásodat, jelentkezz demonstrátori munkakörünkbe.
Angolul beszélő, talpraesett diákok jelentkezését várjuk.
Feladatok:
Nemzetközi hallgatók tájékoztatása
Iratok ellenőrzése, rögzítése
Beiratkozással kapcsolatos további adminisztráció
Munkaidő:
február 21. 8:00-13:00
Bérezés: br. 1300 Ft/óra Részletek >>
Betöltötték a pozíciót -
Rugalmas beosztásban szeretnél dolgozni? Irodai környezetben? ! #1267
Heti kb. 20 óra vállalása szükséges, rugalmasan teljesíthető hétfőtől péntekig 9-16 óra között
Munkavégzés helye: 5. kerület
Kezdés akár azonnal.
Feladatok:
- számlák szkennelés és iktatása
- dokumentumok lefűzése
- egyéb irodai feladatok Részletek >>
Betöltötték a pozíciót -
Minőségbiztosítási gyakornoki munka
Feladat:
- közreműködés minőségbiztosítási gyakornoki projektek elkészítésében,
- adatgyűjtési feladatok,
-segédkezés a dokumentációban,
- kritériumok alapján történő ellenőrzési feladatok elvégzése,
- együttműködés más szervezeti egységekkel
Fizetés: bruttó 1825 Ft/óra
Munkaidő: heti legalább 2 nap vállalása, napi 4-6 órában
Elvárások:
- Excel haladó szintű ismerete,
- középfokú angol nyelvtudás,
- gyors tanulási készség,
- elemzői szemlélet,
- monotonitástűrés,
- Minőségbiztosítási, vagy mérnöki, vagy természettudományi területen folytatott tanulmányok
Munkavégzés helye: Budapest, Fehérvári út
Jelentkezni fényképes önéletrajzzal a diakmunka@student.hu e-mail címen lehet!
Munkavégzés helye: 1117 Budapest Fehérvári út 50-52
Betöltötték a pozíciót -
Asszisztensi munka ügyvédi irodában
Tapasztalatszerzés, gyakornoki munka jogi pályára készülőknek!
Feladat: fénymásolás, iktatás, telefonkezelés, általános asszisztensi feladatok
Helyszín: Budapest, VI. kerület, Bajcsy-Zsilinszky út
Munkaidő: hétfőtől péntekig, 14:00-19:00-ig
Minimum 3 hónapra keresünk munkavállalót. A munkaidőben minimális rugalmassággal lehet számolni.
Bérezés: br. 1150 Ft/óra
Jelentkezni privát üzenetben vagy a diakmunka@student.hu emailcímen önéletrajzzal! (Tárgy: Ügyvédi iroda) Részletek >>
Betöltötték a pozíciót -
Adminisztratív feladatok, Excel tábla átalakítása, sorok, oszlopok törlése. Az ügyfél által kitalált formátumra alakítása, stb..
Munkaidő: Kezdés már februárban, 8-16 óra között, kb. heti minimum 20 óra.
Bér: bruttó 1.350 Ft/óra/fő.
Helyszín: X. kerület Részletek >>
Betöltötték a pozíciót -
Bérezés: br. 1250 ft / óra
Helyszín: Bp., III. kerület
Feladatok:
- Folyamatban lévő kiválasztási projektek támogatása (műszaki/mérnöki és supply chain-logisztikai területeken)
- A napi munkafolyamatokhoz kapcsolódó adminisztráció
- Önéletrajz-adatbázis kezelése
- Önéletrajzok előszűrése
- Interjúk szervezése
- Jelöltek felkutatása
- Jelöltekkel és ügyfelekkel, kollégákkal történő kapcsolattartás
Hosszútávú munkalehetőség!
Már a gyakornoki idő alatt bónusz lehetősége! :)
Kötelező szakmai gyakorlatnak is beszámíttathatod!
Téged keresünk, ha
- magabiztos angol nyelvtudással rendelkezel
- kiválóan kommunikálsz
- megbízható vagy
- minimum heti háromszor legalább 4 órát tudsz vállalni
- kapcsolódó tanulmányok, vagy hasonló területen szerzett tapasztalat előnyt jelent!
Jelentkezni fényképes önéletrajzzal a diakmunka@student.hu e-mail címen lehet.
Betöltötték a pozíciót -
Rugalmas irodai munka a Kálvin tértől 5 percre!
Feladat: egészségügyi területen adatbázis alapján időpontot egyeztetni az ügyfelekkel és a szolgáltatókkal, majd ezt excelben és CRM-ben adminisztrálni.
NEM hideghívás, NEM értékesítés
A munka feltétele egy 3 órás oktatáson való részvétel.
Időpont: rugalmasan, hétköznap 8 és 16:30 vagy 8 és 18 óra között (a beosztást hétről hétre egyeztetjük)
Helyszín: Budapest, Kálvin tértől 5 percre
Elvárások:
- jó kommunikációs készség
- pontos, precíz munkavégzés
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- heti minimum 20-25 óra
-
Asszisztensi,gyakornoki munka #1069
§§§ Kisegítő, gyakornoki munka jogászoknak §§§
Egy kisegítő fiúra van szükségünk, aki jogi egyetemre jár és lehetőleg jogosítvánnyal rendelkezik. Heti minél több alkalommal, délelőttönként 09:00 - 12:00, előzetes megállapodás szerinti munkanapokon, - alkalmazkodni tudunk bizonyos keretek között a tanrendhez – lenne szükségünk a munkájára. A munkaköre többek között a következő feladatokra terjedne ki:
- irodai beszerzések, bevásárlás
- irattárazás, iratok szállítása az iroda és az irattárak között (pince), (dobozok mozgatása)
- könyvkötőhöz iratok , kiadványok elvitele és vissza hozatala az iroda tulajdonában lévő gépjárművel
- ügyfelekhez valamint hivatalokhoz beadványok, iratkötegek kézbesítése
- alkalmanként, alapfokú jogi munka – iratok összeállítása, jogszabályok tanulmányozása, beadványok előkészítése –
- postázás.
Jelentkezni nálam önéletrajzzal!
Órabér: br. 800.- Részletek >>
Betöltötték a pozíciót