Asszisztensi


Lehet akár pénzügyi, vagy marketing terület, az asszisztensi feladatokon keresztül lehetőséged nyílik megismerkedni az adott részleg, osztály munkájával és a saját munkáddal hozzájárulhatsz a közös sikerekhez.
  • Rugalmas irodai munka a Kálvin térnél! #1115

    Légy te is ellátásszervező!

    Csapatbővítés régi, jól bevált ügyfelünknél! Remek tapasztalatszerzési és fejlődési lehetőség egészségügyi és kommunikációs területen! Referencialevelet tudunk kiállítani.

    Irodai munkavégzés, változatos, kreatív munka, támogató környezet. NEM ÉRTÉKESÍTÉS!

    FELADAT: hívásfogadás, tájékoztatás, adminisztráció

    ELVÁRÁSOK:

    -jó kommunikációs képesség

    -pontos, precíz munkavégzés

    MIKOR?: azonnali kezdéssel, rugalmasan, hétköznap 8 és 18 óra között

    HOL?: Belváros, Kálvin tér

    BÉREZÉS: de. br. 1100 Ft/óra du. br. 1200 Ft/óra

    Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Rugalmas beosztásban szeretnél dolgozni? Irodai környezetben? ! #1267

    Heti kb. 20 óra vállalása szükséges, rugalmasan teljesíthető hétfőtől péntekig 9-16 óra között

    Munkavégzés helye: 5. kerület

    Kezdés akár azonnal.

    Feladatok:

    - számlák szkennelés és iktatása

    - dokumentumok lefűzése

    - egyéb irodai feladatok Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • HR gyakornok #1198

    HR területen tanulsz? Vagy csak kipróbálnád ezt a munkakört? Szuper lehetőséget kínálunk most Neked!

    FELADAT: telefonos interjúk lebonyolítása megadott kérdéssor alapján, önéletrajzok átnézése és szűrése

    MIKOR: heti 3-4 nap, napi minimum 4 óra, 8:30-17:30 között

    HOL: 3. kerület

    Gyakorlatként is leigazolható, van lehetőség tanulni, fejlődni. Van tovább lepési lehetőség, akár teljes állásra is.

    Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    Account Management csapat keres gyakornokot reklám és média területen

    A feladataid a következők lesznek

    • részvétel media, online- és social kampányok, maintenance feladatok kivitelezésében

    • segítségnyújtás a projektben közreműködő account kollégák számára

    • a projektekhez kapcsolódó adminisztráció elvégzése

    Megvan benned minden, amit keresünk?

    • felsőfokú tanulmányokat folytatsz preferáltan marketing területen és aktív nappali hallgatói jogviszonyod van

    • lehetőség szerint akár teljes (vagy ahhoz nagyon közeli) munkaidőben számíthatunk a munkádra (minimum heti 35 óra)

    • folyékonyan kommunikálsz angolul szóban és írásban

    A havi bér br. 164.700 Ft (min. heti 35 óra esetén)

    Helyszín: II. kerület (tömegközlekedéssel remekül megközelíthető)

    Jelentkezés: fényképes önéletrajzzal a kuzbelt@student.hu emailcímen "Account " tárgymegjelöléssel. Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Adminisztratív munka Budaörsön

    A logisztikusok munkájának támogatására keresünk diákot irodai munkára. Dolgozz a FLAGA-nál! Remek referencia!

    FELADATOK:

    • Túrazárással kapcsolatos adminisztrációs teendők

    • Túra dokumentumok rendszerezése, szkennelése, archiválása, ellenőrzése

    • Túratervek ellenőrzése, rendszerben történő rögzítése

    • Egyeztetés társosztályokkal

    • Szükség esetén helyettesítési feladatok ellátása a recepción

    FELTÉTELEK:

    • Általános adminisztrációs készségek

    • Outlook használat

    • Excel alap készségek

    • Nappali tagozatos hallgatói jogviszony

    HOL: Budaörs

    BÉREZÉS: br. 1200 Ft/óra

    MIKOR: hétfőtől péntekig 8-16:30-ig. Egy fő tud menni teljes munkaidőben vagy 2 fő váltva egymást.

    Gyakorlatként leigazolható!

    Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Gazdasági gyakornoki lehetőség! #1241

    Próbáld ki a Tranzakciós gyakornok diákmunkát! Gazdasági elmezőket keresünk jól megközelíthető irodába. Légy az Indotek Group tagja!

    Heti 3 munkanapban, rugalmasan, 8:30-18:30 közt 8,5 órában keresünk diákot.

    Feladat: ingatlanok elemzése, értékbecslése . Részletek >>

    Jelentkezőket várunk

  • Adminisztrátor #1538

    Ha szeretnéd a nyári munkádat irodai környezetben tölteni, válogass alábbi lehetőségeink közül:

    1. Adminisztrátor könyvelési osztályon

    Feladat: díjak tovább számlázása, back office feladatok

    Óraszám: heti minimum 20 óra, rugalmasan

    Bérezés: br. 1100 Ft/óra

    2. Adminisztrátor tranzakciós osztályon

    Feladat: archiválás, egyszerű irodai feladatok

    Óraszám: heti minimum 25 óra

    Bérezés: br. 1100 Ft/óra

    3. Back office feladatok különöbző részlegeken

    Feladatok: HR osztályon, recepciós és fejlesztési osztályon besegíteni (minden nap máshol)

    Tértivevény érkeztetése, iratdarálás, CV kommentek begépelése, egyéb back office feladatok

    Óraszám: heti minimum 20 óra

    Bérezés: br. 1100 Ft/óra

    Munkavégzés mind a három pozíció esetében: Budapest, Kerepesi út, jól megközelíthető helyen

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    HR asszisztensi pozíció

    Bérezés: br. 1.250 Ft/óra.

    Feladatok:

    - Munkavállalók adminisztrációja: nyilvántartások, lejelentések, bevallások, különböző elszámolások elkészítése,

    - Közreműködés toborzásban, önéletrajzok feldolgozása,

    - Kapcsolattartás a Partnerekkel,

    - Együttműködés a munkaüggyel és bérszámfejtéssel,

    - Kapcsolattartás a munkavállalókkal.

    Elvárások:

    - Szakirányú képzésen való részvétel,

    - Haladó szintű MS Office használat,

    - Önálló munkavégzés,

    - Jó kommunikációs képesség,

    - Közösségi média rutinos használata.

    Előny:

    - HR területen szerzett tapasztalat,

    - B kategóriás jogosítvány.

    Munkavégzés helye: Budapest IX. kerület, Soroksári út

    Munkaidő: heti 20-30 óra, jellemzően napi rendszerességgel, viszont rugalmas időbeosztással

    Önéletrajzokat "HR 1439"-es tárgymegjelöléssel a kuzbelt@student.hu email címre várunk.

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Irodai munka

    RECEPCIÓS MUNKA A TE IDŐBEOsZTÁSOD SZERINT, hosszú távon!

    Nemzetközi médiaügynökség

    Recepciós munkatársat adminisztratív feladatkörrel

    A feladat

    - klasszikus recepciós feladatok ellátása: telefonkezelés, levelek, számlák, faxok iktatása, továbbítása

    - vendégek fogadása

    - a pénzügyi osztály munkájának segítése számlák iktatásával, feldolgozásával

    - irodaszer-rendelések összeállítása, egyéb adminisztrációs feladatok ellátása

    Jelentkezésedkor jelöld meg, hogyan érsz rá. heti 2-3 alkalom, napi 4-5 óra is segítség már számukra!

    Órabér: br. 950.-

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    ADMINISZTRATÍV MUNKA Törökbálinton és Kecskeméten

    A Brammer Magyarország Kft, egy angliai központú vezető multinacionális vállalat, amely ipari karbantartási és munkavédelmi termékek, valamint szerszámok forgalmazásával foglalkozik, munkatársat keres TÖRÖKBÁLINTI ÉS KECSKEMÉTI központjába PÉNZÜGYI ASSZISZTENS - SZÁMLARÖGZÍTŐ pozícióba.

    Munkavégzés ideje:

    heti 2 nap, (ez lehet heti 4 fél nap is),

    Feladat: bejövő szállítói számlák regisztrációja és jogosságának ellenőrzése a cég rendszerében

    A megrendelő kérése: " Ideális lenne, ha a diák Pénzügyi Számviteli, vagy Közgazdasági tanulmányokat végezne, és hosszabb távon számíthatnánk rá."

    Órabér: br. 830.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót