Asszisztensi


Lehet akár pénzügyi, vagy marketing terület, az asszisztensi feladatokon keresztül lehetőséged nyílik megismerkedni az adott részleg, osztály munkájával és a saját munkáddal hozzájárulhatsz a közös sikerekhez.
  • Nem esik nehezedre a telefonálás? Jelentkezz call centeresnek.

    Szeretsz telefonálni?

    Bér: br. 1850 Ft/óra

    Feladat:

    -Sales előkészítési feladatok ellátása telefonon keresztül.

    -Potenciális ügyfelek felkutatása interneten keresztül.

    -Velük időpont egyeztetés a sales terület részére egy ingyenes Zoom konzultációhoz.

    Munkaidő:

    Kezdés azonnal, több hónapon keresztül, előre egyeztetett rugalmas időbeosztásban, 24 óra/hét. (H-P között)

    Helyszín: III. kerület

    Amennyiben szimpatikus a lehetőség, küldd el az önéletrajzodat a diakmunka@student.hu e-mail címre, tárgy: call center. Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Pontos vagy és precíz? Jelentkezz hozzánk adatrögzítésre.

    Feladatok:

    -ÁFÁ-s számlák és az ezekhez kapcsolódó banki kivonatok kigyűjtése)

    -Eredeti számlák fizikai sorba rendezése

    -Posta kibontás, scannelés

    -Számlák SAP-ben való rögzítése

    Munkaidő: H-P 09:00-16:00 között heti 15 órában.

    Munkavégzés helyszíne: V. kerület

    Bér: br. 1725 Ft/óra (25 év alatt bruttó=nettó)

    Amennyiben szimpatikus a lehetőség, önéletrajz küldésével tudsz jelentkezni a diakmunka@student.hu e-mail címen, tárgy: adatrögzítés

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Szuper rugalmas, irodai kisegítés br. 1785 Ft/órás bérben a Kálvin térnél!

    Folyamatos munkalehetőség irodai asszisztens pozícióban!

    Feladat:

    - Leletek érkeztetése, szkennelése, mappákba helyezése

    - Adminisztráció

    - Egyéb irodai feladatok

    Bér: br. 1785 Ft/óra (25 év alatt br=nt!)

    Helyszín: Kálvin tértől 5 percre, kellemes, barátságos irodai környezetben -home officera nincs lehetőség!

    Munkaidő: Rugalmasan, adott napon 8-16:30 között, het min. 20 órában!

    Kezdés: Előre egyeztetett időpontban

    Jelentkezz még ma fényképes önéletrajzoddal és ráéréseddel a diakmunka@student.hu -n BO jeligével! Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Adminisztratív feladatok a 18. kerületben

    Feladatok:

    - számlák szkennelés

    - számlák könyvelői programba történő feltöltése

    - iratok lefűzése

    Munkaidő:

    - rugalmas időbeosztás

    - előre egyeztetett időpontokban 8-12 órában/hét

    Bér: bruttó 1 710 Ft/óra/fő

    Helyszín:1184 Budapest

    Jelentkezni a diakmunka@student.hu e-mail címre küldött önéletrajzzal tudtok, tárgy: 18. kerület

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Szívesen dolgoznál HR területen, de még nincsen benne tapasztalatod? Itt az idő, hogy jelentkezz!

    Amit kínálunk:

    - Részvétel változatos toborzási projektekben (műszaki-mérnöki, supply-chain-logisztikai pozíciók)

    - A napi munkafolyamatokhoz kapcsolódó adminisztráció

    - Önéletrajz-adatbázis kezelése

    - Önéletrajzok előszűrése, interjúk szervezése

    - Jelöltek felkutatása, kapcsolattartás

    Hosszútávú munkalehetőség! Már a gyakornoki idő alatt bónusz lehetősége!

    Bérezés: br. 1 750 Ft/óra (25 év alatt br=nt!)

    Akár kötelező szakmai gyakorlatnak is beszámíttathatod!

    Helyszín: Bp., XIII. kerület Dévai u. /home office

    Kezdés: kiválasztás után akár azonnal

    Jelentkezz még ma fényképes önéletrajzoddal a diakmunka@student.hu e-mail címen HR gyakornok jeligével!

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Supporting role at CEU Press

    Pénzügyi vagy üzleti szakon tanulsz?

    Folyékony az angolod?

    Akkor ezt a munkát neked találák ki:

    Job purpose:

    Supporting role at the company working with publishing,

    sales & marketing and finance to improve data,

    workflows, editorial and sales & marketing activities.

    The role would include a general introduction to all areas of the Press’ operations.

    Salary: gross 1800 Ft/hour

    Location: 1051 Budapest, Nádor street

    Working hours:min. 10 hours/week

    Key responsibilities:

    - Participate in an introduction to the Press and developments in academic publishing

    - General support for Editorial, Sales & Marketing and Finance operations

    - Data reconciliation of book titles and coding needed for systems that support Editorial, Sales & Marketing and Finance work

    - Contribute to optimising back office workflows as well as other project work

    - Work with the Press to launch new products

    You can apply by sending your CV in English to diakmunka@student.hu Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Adminisztrációs munkalehetőség belvárosi végrehajtó irodában!

    Feladat:

    -Fénymásolás, szkennelés, adatrögzítés

    Bér: br. 1800 Ft/óra

    Helyszín: V. kerület

    Munkaidő: Hétfőtől szerdáig 8-16-ig, csütörtök 8-18-ig, péntek 8-14-ig. (heti min. 3 teljes nap vállalása)

    Jelentkezni önéletrajz küldésével lehet a diakmunka@student.hu e-mail címen, tárgy: admin. Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Üzleti/Pénzügyi gyakornoki lehetőség, heti 20 órában a IX. kerületben!

    Egyetemi tanulmányaiddal összhangban tapasztalt szakértőktől szeretnél tanulni, életszerű problémákon dolgozni, működő megoldások kialakításában részt venni?

    Szeretnéd látni és megtanulni, hogy egy ötletből, gondolatból hogyan válik termék, szolgáltatás? Akkor jelentkezz üzleti/pénzügyi gyakornoknak!

    Feladatok:

    -Piacfigyelés, adatgyűjtés

    -Piacfelmérés, versenytárselemzés

    -Desk research jellegű kutatások készítése

    -Kimutatások, összesítések készítése

    -Részvétel pénzügyi- és üzleti modellek kialakításában, pénzügyi terv készítésében

    -Részvétel stratégiai – és üzleti terv dokumentumok szöveges részeinek kidolgozásában

    -Senior kollégák munkájának támogatása

    Munkaidő:

    Hétfő-péntek 8:30-17:00 óra között, heti min. 20 órában

    Bér: br. 1600 Ft/óra

    Jelentkezni önéletrajz küldésével tudsz, a diakmunka@student.hu e-mail címen, tárgy: Üzleti gyakornok Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Recepciós munka a Francia Intézetben

    Főbb feladatok:

    - Az intézet szolgáltatásairól való személyes vagy telefonos tájékoztatás, és tanácsadás a nyilvánosság számára,

    - Látogatók fogadása és elirányítása,

    - Telefonhívások kezelése és továbbítása a címzettekhez,

    - Tájékoztatás; valamint a tanfolyamok, vizsgák, a médiatár és a kulturális események népszerűsítése,

    - Az egészségügyi és biztonsági előírások betartásának ellenőrzése,

    - Adminisztratív feladatokban való részvétel: IF Pass kártyák kiadása / felmérések, elemzések / statisztikák nyomon követése

    Bér: br. 2300 ft/óra

    Helyszín: 1.kerület, Budapest, Fő u.

    Munkaidő: A Francia Intézet nyitvatartási ideje hétfőtől péntekig 8h – 21h ; szombaton 8h – 17h. A nyitvatartási idő az Intézet által szervezett tanfolyamokhoz és kulturális eseményekhez igazodva változhat. A recepciós csapat számára minden hónapban ideiglenes munkarendi beosztást készül.

    Jelentkezni a diakmunka@student.hu e-mail címre küldött önéletrajzzal lehet, tárgy: recepció Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Karácsonyig tartó irodai munkalehetőség a XIII. kerületben!

    Feladatok:

    - Excel táblázatok és word kezelése

    -Adminisztratív feladatok

    Bérezés: br. 1660 Ft/óra (25 év alatt ez a nettód is)

    Helyszín: 13. kerültet, Váci út

    Munkaidő:

    -H-P 09:00-16:00 között rugalmasan!

    -A projekt december 21-ig tart.

    Önéletrajz küldésével tudsz jelentkezni, a diakmunka@student.hu e-mail címen. Tárgy: Váci út Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

Kedves Diákunk!

A megszokott ügyfélfogadási idővel (h-cs: 10-12;14-16, p: 10-12;14-15) várunk Titeket!
Szerződéskötésre/ügyintézésre a továbbiakban személyesen, időpont foglalás után van lehetőségetek a diakmunka@student.hu email címen, valamint +361 456 7456, +3630 456 7456 telefonszámokon!

Köszönjük együttműködéseteket!
A Student Csapata