Asszisztensi


Lehet akár pénzügyi, vagy marketing terület, az asszisztensi feladatokon keresztül lehetőséged nyílik megismerkedni az adott részleg, osztály munkájával és a saját munkáddal hozzájárulhatsz a közös sikerekhez.
  • Minőségbiztosítási gyakornoki munka

    Feladat:

    - közreműködés minőségbiztosítási gyakornoki projektek elkészítésében,

    - adatgyűjtési feladatok,

    -segédkezés a dokumentációban,

    - kritériumok alapján történő ellenőrzési feladatok elvégzése,

    - együttműködés más szervezeti egységekkel

    Fizetés: bruttó 1825 Ft/óra

    Munkaidő: heti legalább 2 nap vállalása, napi 4-6 órában

    Elvárások:

    - Excel haladó szintű ismerete,

    - középfokú angol nyelvtudás,

    - gyors tanulási készség,

    - elemzői szemlélet,

    - monotonitástűrés,

    - Minőségbiztosítási, vagy mérnöki, vagy természettudományi területen folytatott tanulmányok

    Munkavégzés helye: Budapest, Fehérvári út

    Jelentkezni fényképes önéletrajzzal a diakmunka@student.hu e-mail címen lehet!

    Munkavégzés helye: 1117 Budapest Fehérvári út 50-52

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Adminisztratív munka

    Adminisztratív feladatok, Excel tábla átalakítása, sorok, oszlopok törlése. Az ügyfél által kitalált formátumra alakítása, stb..

    Munkaidő:  Kezdés már februárban, 8-16 óra között, kb. heti minimum 20 óra.

    Bér: bruttó 1.350 Ft/óra/fő.

    Helyszín: X. kerület Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka #1069

    §§§ Kisegítő, gyakornoki munka jogászoknak §§§

    Egy kisegítő fiúra van szükségünk, aki jogi egyetemre jár és lehetőleg jogosítvánnyal rendelkezik. Heti minél több alkalommal, délelőttönként 09:00 - 12:00, előzetes megállapodás szerinti munkanapokon, - alkalmazkodni tudunk bizonyos keretek között a tanrendhez – lenne szükségünk a munkájára. A munkaköre többek között a következő feladatokra terjedne ki:

    - irodai beszerzések, bevásárlás

    - irattárazás, iratok szállítása az iroda és az irattárak között (pince), (dobozok mozgatása)

    - könyvkötőhöz iratok , kiadványok elvitele és vissza hozatala az iroda tulajdonában lévő gépjárművel

    - ügyfelekhez valamint hivatalokhoz beadványok, iratkötegek kézbesítése

    - alkalmanként, alapfokú jogi munka – iratok összeállítása, jogszabályok tanulmányozása, beadványok előkészítése –

    - postázás.

    Jelentkezni nálam önéletrajzzal!

    Órabér: br. 800.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Adminisztratív munka Budaörsön

    A logisztikusok munkájának támogatására keresünk diákot irodai munkára. Dolgozz a FLAGA-nál! Remek referencia!

    FELADATOK:

    • Túrazárással kapcsolatos adminisztrációs teendők

    • Túra dokumentumok rendszerezése, szkennelése, archiválása, ellenőrzése

    • Túratervek ellenőrzése, rendszerben történő rögzítése

    • Egyeztetés társosztályokkal

    • Szükség esetén helyettesítési feladatok ellátása a recepción

    FELTÉTELEK:

    • Általános adminisztrációs készségek

    • Outlook használat

    • Excel alap készségek

    • Nappali tagozatos hallgatói jogviszony

    HOL: Budaörs

    BÉREZÉS: br. 1200 Ft/óra

    MIKOR: hétfőtől péntekig 8-16:30-ig. Egy fő tud menni teljes munkaidőben vagy 2 fő váltva egymást.

    Gyakorlatként leigazolható!

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Animátori munka

    Helyszín: Budaörsi Uszoda, Fuss el véle játékbolt

    Időpont: hosszú távú, hétköznap 13:00 - 18:00 között 3 óra,

    szombat délelőtt 09:00-12:00-ig

    A munkát 20 órás felkészítő előzi meg, melyben a játékbolt tulajdonosa megtanítja a készségfejlesztő, ügyességi, logikai játékok használatát és a gyerekekkel történő aktivitást. ( br. 1200.-/óra)

    Létszámigény: műszakonként 1 fő, a hetet 2 fővel szeretnénk megoldani

    Olyan lányok jelentkezését várjuk. akik szeretik a gyerekeket, türelmesek, szeretnek játszani és hosszú távra (akár gyakorlatra) terveznek!

    Órabér: br. 1400.-/óra Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Irodai munka

    RECEPCIÓS MUNKA A TE IDŐBEOsZTÁSOD SZERINT, hosszú távon!

    Nemzetközi médiaügynökség

    Recepciós munkatársat adminisztratív feladatkörrel

    A feladat

    - klasszikus recepciós feladatok ellátása: telefonkezelés, levelek, számlák, faxok iktatása, továbbítása

    - vendégek fogadása

    - a pénzügyi osztály munkájának segítése számlák iktatásával, feldolgozásával

    - irodaszer-rendelések összeállítása, egyéb adminisztrációs feladatok ellátása

    Jelentkezésedkor jelöld meg, hogyan érsz rá. heti 2-3 alkalom, napi 4-5 óra is segítség már számukra!

    Órabér: br. 950.-

    Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    ADMINISZTRATÍV MUNKA Törökbálinton és Kecskeméten

    A Brammer Magyarország Kft, egy angliai központú vezető multinacionális vállalat, amely ipari karbantartási és munkavédelmi termékek, valamint szerszámok forgalmazásával foglalkozik, munkatársat keres TÖRÖKBÁLINTI ÉS KECSKEMÉTI központjába PÉNZÜGYI ASSZISZTENS - SZÁMLARÖGZÍTŐ pozícióba.

    Munkavégzés ideje:

    heti 2 nap, (ez lehet heti 4 fél nap is),

    Feladat: bejövő szállítói számlák regisztrációja és jogosságának ellenőrzése a cég rendszerében

    A megrendelő kérése: " Ideális lenne, ha a diák Pénzügyi Számviteli, vagy Közgazdasági tanulmányokat végezne, és hosszabb távon számíthatnánk rá."

    Órabér: br. 830.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    ~~~ Könyvelő asszisztensi munka~~~ #1201

    KÖNYVELŐIRODÁBA KERESÜNK NEM DOHÁNYZÓ DIÁKOKAT!

    Feladat:

    - Számla rendszerezés: könyvelőirodába számlák rendszerezése, mappákba történő lefűzése

    - Adatrögzítés könyvelői ismeretekkel.

    Rugalmas időbeosztás, napi 4-6 óra (nem kell minden nap dolgozni). Elvárás: alap könyvelői ismeretek

    Munkavégzés helye: Oktogon - Nagymező u. sarok

    Órabér: br.1100.-

    Jelentkezni önéletrajzzal a kuzbelt@a4c.hu emailcímen, Könyvelő asszisztens megjelöléssel! Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • 2 hetes irodai munka Budaörsön

    2 hetes irodai munka Budaörsön

    (kiegészítő jegyet ha szükséges, térítjük)

    - Időtartam: 2018.07.16 – 27 (2 hét)

    - Felkészítés: 2018.07.13. péntek

    - Munkaidő: 08.00 – 16.30

    - Feladatok:

    o Beérkező számlák szortírozása, iktató programba történő rögzítése, adminisztrálása, adatrögzítés

    - Munkavégzés helye: 2040 Budaörs, Puskás Tivadar utca

    Órabér: 1100.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

  • Asszisztensi,gyakornoki munka

    LOGISZTIKAI GYAKORNOK

    Partnerünk részére keresünk logisztikai gyakornokot XI. kerületi munkavégzésre!

    Feladat:

    FELADATOK:

    - Vevői és szállítói rendelések felvétele

    - Szállítmányok ütemezése, megszervezése, figyelemmel kísérése

    - Számlázásban a pénzügyi munkatárs segítése

    - Szállítmányozó partnerekkel on-line internetes kommunikáció

    - Az áruszállítás időzítéséhez szükséges kalkulációk elkészítése, okmányok kiállítása, rendeltetési helyre történő eljuttatása

    - Vámkezelések előkészítése

    - Készletszint heti ellenőrzése, kimutatások készítése

    ELVÁRÁSAINK

    - Logisztikai vagy külkereskedelmi/kereskedelmi végzettség,

    - Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban

    - Microsoft Excel kiváló ismerete

    - Önálló, cselekvőképes és felelős munkavégzés

    - Logikus, problémamegoldó hozzáállás

    - Pontos, precíz munkavégzés

    ELŐNYT JELENT

    - Vállalatirányítási rendszerek ismerete,

    - Vámügyi ismeretek

    MUNKAIDŐ

    • Heti 3*4 óra

    Önéletrajzot a kuzbelt@a4c.hu emailcímre kérek, "logisztikus" tárgymegjelöléssel!

    Órabér: br. 1100.- Részletek >>

    Betöltötték a pozíciót

Kedves Diákunk!

A megszokott ügyfélfogadási idővel (h-cs: 10-12;14-16, p: 10-12;14-15) várunk Titeket!
Szerződéskötésre/ügyintézésre a továbbiakban személyesen, időpont foglalás után van lehetőségetek a diakmunka@student.hu email címen, valamint +361 456 7456, +3630 456 7456 telefonszámokon!

Köszönjük együttműködéseteket!
A Student Csapata